۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۵۷۲۰۷
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در استان رسیدگی شد.
رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴
فضل‌الله رحمتی در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری  امسال تاکنون ۶ هزار مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ مورد در بخش کالای عمومی و چهار هزار و ۵۰۰ مورد در بخش خدمات بوده است.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مجموع گزارش‌های دریافتی 5 هزار مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و یک هزار مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.

رحمتی عنوان کرد: بیشتر شکایات در خصوص کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تعطیلی خودسرانه و درج نشدن قیمت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی124.ir  شکایات خورد را بارگذاری کنند.

انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۱۷:۰۷

15 Apr 2024