۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۵۷۱۳۴
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری چشمگیر نیست

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش‌ها در این استان طی این سامانه چشم‌گیر نیست و در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود.
بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری چشمگیر نیست
مهران چراغ‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: برای صبح امروز پدیده جوی قابل ملاحظه‌ای را انتظار نداریم و در بیشتر نقاط استان آسمانی نیمه‌ابری را مشاهده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری طی این سامانه چشم‌گیر نیست تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود، از اواخر وقت امروز تا روزهای پایانی هفته با توجه به اینکه به تناوب شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید دور از انتظار نیست.


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود:  این شرایط بیشتر برای مناطق جنوبی استان و نیمه غربی استان یعنی در شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، اردل، کیار، لردگان، فلارد و خانمیرزاپیش‌بینی می‌شود.
 
چراغ‌پور بیان داشت: تا پایان هفته انتظار می‌رود دمای هوا روند افزایش نسبی داشته باشد و با توجه به افزایش سرعت وزش باد در سطح منطقه احتمال وقوع غبار رقیق و کاهش کیفیت هوا هم پیش‌بینی می‌شود.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۱۸:۵۸

7 Apr 2024