۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۵۷۱۱۸
امام جمعه شهرستان اردل:

ملت ایران خواهان انتقام از اسرائیل هستند

امام جمعه شهرستان اردل گفت: بی‌ترديد ملت ايران برای خواهان انتقام از اسرائيل در پی شهادت سردار زاهدی و هم‌رزمانش هستند.
ملت ایران خواهان انتقام از اسرائیل هستند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی محمدی در خطبه‌های نماز جمعه اين هفته شهرستان اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقوای الهی با بيان اينکه در آيات و روايات تأکيد شده است که شهيد بازنده‌ زندگی نيست، بلکه برنده‌ واقعی زندگی است، اظهار داشت: همه در حال خسران هستند‌، مگر آن‌هايی که اهل دين باشند و در ميان عبادت‌کنندگان، تنها کسی که خداوند می‌گويد او به مقصد رسيد، شهيد است.

محمدی افزود: شهيد يعنی کسی که از حيات دنيايی خود گذشت تا به حيات طيبه برسد، بنابراين برای شهيدان گريه نمی‌کنيم، بلکه برای خودمان گريه می‌کنيم، چراکه منطق شهيد، منطق پيروزی است و به آن‌چه که خدا به او داده، شاد است.

وی همچنين به شهادت سردار «محمدرضا زاهدی» و هم‌رزمان ايشان در حمله تروريستی رژيم صهيونيستی به ساختمان کنسولی سفارت ايران در دمشق اشاره و عنوان کرد: سردار زاهدی عاشق و مشتاق شهادت بود.

محمدی اظهار کرد: بی‌ترديد ملت ايران برای شهادت اين شهدای عزيز خواهان انتقام از اسرائيل هستند.

وی بيان کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند پای ايران را جنگ غزه به ميان بياورد و از آنجا که قدرت رويارويی نظامی با ايران را ندارد، اين عمليات‌های نظامی کور را که ارزش نظامی ندارد را انجام می‌دهد که نشان‌دهنده ترس و وحشت اسرائيل از نيروهای انقلابی است، لذا در زمينه پاسخ به اين اقدامات هر سياست و تدبيری که نظام و شخص رهبری در اين زمينه مناسب ببينند، قطعاً بهترين پاسخ خواهد بود.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه‌های نماز جمعه اين هفته شهر اردل بار ديگر به وضعيت نابسامان سد و نيروگاه کارون ۴ اشاره کرد و افزود: کسی پاسخگو نيست.

محمدی افزود: بنده اين مطالبه را پيگيری می‌کنم و بايد وضعيت گردشگری اين منطقه بهبود يابد چراکه وضعيت حجاب گردشگران در اين منطقه خوب نيست.

وی خطاب به مسئولان استانی و ملی گفت: تاکنون که مسئولی جواب‌گو نبود لذا ما بار ديگر از استاندارد محترم و وزير محترم نيرو مي‌خواهيم تکليف را روشن کنند.

انتهای خبر/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۵۶:۳۶

6 Apr 2024