۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۵۷۱۱۷
امام جمعه فارسان:

صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند

امام‌جمعه فارسان گفت: برگزاری مراسم روز جهانی قدس به‌عنوان روز بیعت با فلسطین، نقش محوری در حمایت جوامع اسلامی از آرمان فلسطین و مقاومت در غزه ایفا می‌کند و صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند.
صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن ملک‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان ا‌ظهار کرد: ماه مهمانی خدا به‌سرعت سپری می‌شود و به عید فطر و جایزه الهی نزدیک می‌شویم، روزهای پرخیر و برکتی بر ما گذشت و ان‌شاءالله هر کس توشه‌ای جمع کرده باشد به‌خصوص در شب‌های قدر روزهای باقی‌مانده را کوتاهی و کاهلی نداشته باشیم تا پایان ماه مبارک رمضان درهای آسمان تمام شب باز است و ملک داعی دائماً صدا می‌کند که دستگیر ما باشد. اگر غفلتی بوده، در باقیمانده جبران شود.
 
امام‌جمعه فارسان به مسئله فلسطین اشاره و بیان داشت: مهم‌ترین عرض ما امروز درباره فلسطین است، حرکت نرمی را دشمنان انقلاب در چند سال گذشته راه انداختند تا در اولویت بودن مسائل فلسطین را در اذهان مردم به‌خصوص جوانان از بین ببرند درحالی‌که مسئله فلسطین یک هدف اعتقادی و ریشه‌دار برای مردم و نظام اسلامی است و آزادسازی فلسطین باید اولویت جهان اسلام باشد.
 
وی تصریح کرد: آینده فلسطین کاملاً روشن و امیدوارکننده است‌، امروز غیر از عده‌ای غرب‌زده وابسته و خائن به آرمان‌های مردم، کسی را در داخل کشور و حتی در بین کشورهای جهان نداریم که به خطر این رژیم برای جهان واقف نباشد.
 
 ملک‌پور بیان داشت: مصر که مهم‌ترین کشور عربی هم‌مرز با فلسطین اشغالی بود با سازش و امضای خیانتسبار کمپ دیوید از رویارویی با دشمن خارج شد و پشت مردم فلسطین را خالی کرد، در حقیقت ارتش‌های عربی که می‌توانستند به فلسطین کمک کنند خود را عقب کشیدند و همان موقع روزنامه‌های صهیونیستی نوشتند جنگ با دولت‌های عربی تمام شد.
 
 امام‌جمعه فارسان عنوان داشت: با پیروزی انقلاب سفارت اسرائیل بسته شد این‌ها همه نشان‌دهنده جهت‌گیری انقلاب بوده است. روز ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ شمسی قلم در دست آن روح‌الله آن مرد الهی چرخید و به مسلمین جهان پیام داد و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید و زمینه جریانی بزرگ و ادامه‌دار علیه صهیونیسم بین‌الملل راه انداخت و امروز این حرکت ۴5 ساله شده و این رژیم در آستانه نابودی قرارگرفته است؛ و توطئه‌هایی که برای نابودی مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی داشتند نقش بر آب شده است.
 
وی اضافه کرد: برگزاری مراسم روز جهانی قدس به‌عنوان روز بیعت با فلسطین، نقش محوری در حمایت جوامع اسلامی از آرمان فلسطین و مقاومت در غزه ایفا می‌کند. صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند. آن‌ها در ۶ ماه جنگ به هیچ‌کدام از اهداف کلان اعلام‌شده در خصوص جنگ دست نیافته‌اند و توانی نیز برای ادامه مسیر ندارند.
 
امام‌جمعه فارسان به ثبت‌نام در حوزه علمیه هم اشاره داشت و بیان داشت: ایام ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران و برادران است. به این موضوع هم دقت داشته باشید. فعال شرکت کنید، فرزندان خودتان را تشویق کنید به سمت این مراکز تربیت سربازان امام عصر تا با فعالیت بیشتری ادامه پیدا کند، اگر دشمنان ما با حمله به روحانیت قصد تضعیف مقدسات، انقلاب و ارزش‌ها را دارند و دشمنی می‌کنند باید نسبت به این نقشه شوم با دقت وارد عمل شد. کمترین کارش ورود به این عرصه است، کمک کنید تا این نقشه خنثی شود، از فرزندانتان کسانی که تمایل دارند در این ثبت‌نام شرکت کنند.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۱۸:۱۵

5 Apr 2024