۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۵۷۱۱۵
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ایران اسلامی حامی تمام عیار مقاومت و غزه است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز، روز جهانی قدس روز جهاد عظیم امت اسلامی است و ایران اسلامی همواره حامی تمام عیار مقاومت، فلسطین و غزه بوده و هست.
ایران اسلامی حامی تمام عیار مقاومت و غزه است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، اظهار کرد: سنگینی نماز به علت عادت به نماز است نماز با انگیزه، شوق، حضور قلب و در اول وقت نظر امیرالمومنان است.

وی افزود: شهید زاهدی تمام تلاشش بر خواندن نماز اول وقت و نماز شب بود.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: متاسفانه شاهدیم فرقه‌هایی به نام شیعه و اهل بیت (ع) کارهایی انجام می‌دهند که نام اهل بیت (ع) را بدنام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل در غزه بیان داشت: جنایات در غزه و فلسطین انجام می‌شود تصور نشود حمایت فقط جنگ مسلحانه و رو در رو است و ما از زبان دشمن شنیده‌ایم و چه تدبیری از این بهتر که در جنگ ترکیبی مواجه با دشمن هستیم و مردم ما در امنیت مثال‌زدنی به سر می‌برند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام به حملات تروریستی روز گذشته چابهار اشاره کرد و گفت: این حملات تروریستی کار آمریکا و سازمان‌های شرور موساد و سیا است، که این نشان می‌دهد ایران در جنگ همه‌جانبه قرار دارد و مردم ما در پرتو هدایت‌های رهبری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما و در راس آن آمریکا در عین جنگ رودررو با ما، حملات تروریستی را انکار می‌کنند و این به دلیل ترس آنها است و ما باید در سایه تدابیر حکیمانه ولایت‌فقیه مراقب باشیم دچار اشتباه نشویم.

امام جمعه شهرکرد افزود: امروز، روز جهانی قدس روز جهاد عظیم امت اسلامی است و ایران اسلامی همواره حامی تمام عیار مقاومت، فلسطین و غزه بوده و هست.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اجتماع عظیم در سراسر کشور با حضور مردم ولایی، مجاهد و انقلابی و در این استان با حضور ویژه روزه‌داران، باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام یادآور شد: اسرائیل با دست خودو با آنچه در غزه و سوریه اتفاق افتاد سرداران عزیز ما را به شهادت رساند و سبب حضور جهانی مردم و خروش دل‌ها شد، اما باید گفت این رژیم غاصب با این کار، زمینه نابودی خود را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به بیستم فروردین، روز فناوری هسته‌ای بیان داشت: علی‌رغم تمام تلاش دشمن برای عدم بهره ما از این نعمت روز به روز پیشرفت کردیم و برجام نتوانست صدمه‌ای به ما بزند و در حال پیشرفت در این زمینه هستیم.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۳۶:۳۹

5 Apr 2024