۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۵۷۱۱۴
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد؛

مردم چهارمحال و بختیاری نفرت خود از رژیم کودک‌کش را فریاد زدند

امروز همه مردمان چهارمحال و بختیاری با هر زبانی آمده بودند تا نوید نابودی اسرائیل، در آینده‌ای نه‌چندان دور را بدهند.
مردم چهارمحال و بختیاری نفرت خود از رژیم کودک‌کش را فریاد زدند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، صبح امروز باز هم به رسم ماه رمضان هر سال  میدان بسیج شهرکرد کانونی شد برای حضور مردم روزه‌داری که در روز قدس بنا به فرموده امام خمینی (ره) فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خود را به گوش جهانیان برسانند، امروز مردان و زنان، پیر و جوان، کودک و نوجوان با لباس و ظاهری متفاوت همه از مسیرهای مختلف در حال حرکتند اما مقصد یکی است و همه به سمت میدان بسیج رهسپارند.
 
شاید مهم‌ترین موردی که امروز در میان جمعیت به چشم می‌آمد حضور کودکان دست در دست والدین‌شان، بود، همه آن‌ها آمده بودند تا بغضی را که در این 6 ماه از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در گلویشان مانده بود با نفرت فریاد بزنند و اعلام کنند کشتن کودکان را متوقف کنید، چراکه کشتن زنان، کودکان و غیرنظامیان در جنگ نشانه پیروزی نیست.


 
رقص پرچم فلسطین در نسیم ملایم صبحگاهی همه چشم‌ها را به خود خیره کرده است و هر نگاه آزادی‌خواهی را به خود جلب می‌کند، حضور پرشور مردم امروز ثابت کرد که فلسطین مسئله اول جهان اسلام بوده و هست، اما در این بین سوختن پرچم اسرائیل دیدنی بود.



باز هم بختیاری‌ها به میدان آمدند

بختیاری‌های کوهرنگ، لردگان، اردل، کیار و فارسان نیز همچون سال‌های گذشته سر قرار حاضر شده‌اند و چوقاهای یک‌دست این غیورمردان در میان جمعیت، زیبایی خاصی به آن بخشیده و عظمت روز قدس را دوچندان کرده است، عقربه‌های ساعت در حرکتند و هر لحظه به میعادگاه‌های نماز جمعه نزدیک‌تر می‌شویم.
 


ترک‌زبانان در چهارمحال و بختیاری فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر دادند

جمعیت همچنان رو به افزایش است، خیابان‌های سامان و بن مملو از جمعیت است، اما همچنان مردمان ترک‌زبان این دو شهرستان از دوردست همچون قطره‌ای که می‌رود تا به دریا بپیوندد، در حرکتند و بر موج جمعیت افزوده می‌شود.


 
حضور پرشور بروجنی‌ها در راهپیمایی روز قدس

صدای بلندگوها در بروجن پیچیده و مردم را برای حرکت در مسیر هدایت می‌کند، فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و... در محل طنین‌انداز شده است، این فریاد‌ها همگی نشان از امید ملت مسلمان ایران برای نابودی اسرائیل و آزادی قدس دارد که به یاری خداوند به زودی محقق می‌شود.


در افکار خودم غرق بودم که ناگهان در میان صدای بلندگوها و فریاد مردم صدای مادری را شنیدم که با بغض فریاد می‌زد، «اسرائیل به زودی نابود می‌شود» نزدیک‌تر رفتم و کنارش ایستادم، سر صحبت را باز کردم، که ناگهان دیدم بغضش ترکید، در حالی که اشک بر گونه‌هایش می‌غلطید گفت، چطور می‌توان مادر بود و از داغی که بر دل مادران فلسطینی سنگینی می‌کند بی‌خبر بود؟ جمعیت این مادر را از کنارم دور کرد و من فقط سیاهی چادرش را دیدم که به جلو در حرکت بود.
 
بله امروز همه مردمان چهارمحال و بختیاری با هر زبانی آمده بودند تا نوید نابودی اسرائیل، در آینده‌ای نه‌چندان دور را بدهند و چهارمحال و بختیاری در این راه تنها نبود، چراکه نه‌تنها ایرانی‌ها که همه آزادی‌خواهان جهان به میدان آمده‌اند تا فریاد برآورند که اسرائیل با کشتن زنان و کودکان نمی‌تواند مردم غزه را از وطن‌شان دور کند و خاکشان را به نام خود مصادره کند.
 
حالا نزدیک میعادگاه‌های نماز جمعه در استان هستیم، و همه روزه‌داران مهیای اقامه نماز می‌شوند، به امید روزی که در مسجدالاقصی نماز بخوانند.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۱۰:۰۱

5 Apr 2024