۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۵۶۴۱۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ابعاد معنوی انقلاب برای مردم بیان شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم این دهه باید از زوایای مختلف مورد توجه قرار گیرد و از بیان ابعاد معنوی انقلاب نباید غافل شد.
ابعاد معنوی انقلاب برای مردم بیان شود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: بشر از ابتدا به گریز از حق و گرایش به باطل مبتلا بوده است و همه انبیا اللهی وظیفه هدایت انسان را در این زمینه داشتند.
 
وی تصریح کرد: بشر جز دو راه حق و باطل راه دیگری ندارد که از خدا و شیاطین نشات می‌گیرد و انسان در انتخاب آن آزاد است، اما نتیجه این انتخاب یکسان نیست.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به برگزاری اعتکاف در سطح کشور یادآور شد: خداوند این باب را به روی مومنین گشوده و شاهدیم که جوانان و نوجوانان استقبال خوبی از آن داشتند.
 
نکونام بیان داشت: امروز غزه نیازمند دعای ما است و نابودی استکبار و صهیونیسم به دعای همین جوانان و نوجوانان محقق می‌شود.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سال‌روز حمله ددمنشانه گروهک‌های تروریستی به شهر آمل گفت: دشمنان به دنبال آن بودند که شهر را تسخیر و ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند، اما مردم وقتی دشمن را در اطراف خود دیدند در جای جای شهر سنگر ایجاد کرده و از شهر، انقلاب و نظام دینی خود دفاع کردند و ضربه محکمی به دشمن زدند.
 
وی یادآور شد: همه مردم ایران در طول سال‌های گذشته ثابت کردند که به دشمن میدان نمی‌دهند و در برابر دشمنان ید واحده می‌شوند.
 
نکونام افزود: این روزها سال‌روز قرارداد ننگین «کمپ دیووید» میان مصر و اسرائیل است و مصر با وجود اینکه اسرائیل به هیچ کدان از تعهدات خود عمل نکرده به بهانه این قرارداد گذرگاه رفح را به روی غزه بسته است.
 
امام جمعه شهرکرد بیان داشت: در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم این دهه باید از زوایای مختلف مورد توجه قرار گیرد و از بیان ابعاد معنوی انقلاب نباید غافل شد، امدادها و نصرت‌های اللهی بسیاری به کمک انقلاب آمدند و باید معجزات صورت گرفته در پیروزی انقلاب بیان شود تا مشخص شود این انقلاب یک موضوع عادی نبوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم به یاری انقلاب آمدند و خدا هم دست شاه و آمریکا را از این کشور کوتاه کرد، در هشت سال دفاع مقدس نیز مردم ایستادگی کردند و خداوند دشمنی را که آمده بود تا کشور را چند روزه نابود کند بازنده میدان کرد، در ترورهای صورت گرفته در این کشور باز هم مردم خم به ابرو نیاوردند و خدا به ملت ایران عزت بخشید.
 
نکونام به انواع فتنه‌های صورت گرفته در کشور اشاره و بیان کرد: جواب مردم به همه این فتنه‌ها «نه» بود و خداوند نیز به ملت ایران ابهت بخشید و این‌ها نمونه‌هایی از نصرت اللهی هستند.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در آستانه انتخابات قرار داریم، به فضل پروردگار مردم در همه شرایط انقلاب را تنها نمی‌گذارند همان‌طور که قبلا نیز  نظام را یاری کرده‌اند.
 
نکونام گفت: مردم می‌دانند انتخابات چقدر در تحکیم پایه‌های نظام موثر است و حضور فعالی هم خواهند داشت، امروز مردم شاهد هستند که رئیس جمهور چطور با ایثار و فداکاری در عرصه، خدمت‌گزار مردم است.
 
وی اذعان داشت: مردم انتظار بجا دارند، کندی موتور فعالیت در برخی از امور برای مردم سوال است، در برخی از امور به مطالبات و تذکرات پاسخ اقناعی داده نمی‌شود، از این نمونه در استان هم وجود دارد.
 
امام جمعه شهرکرد امیدآفرینی در شهرها و روستاها را ضعیف دانست و عنوان داشت: با جلسه و ارشاد کاری از پیش نمی‌رود، اقتضای شرایط امروز بیش از این رفت و آمدهایی است که صورت می‌گیرد.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۳۷:۵۲

26 Jan 2024