۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۵۶۲۸۰
امام جمعه شهرکرد:

انتخابات یک عرصه جهادی است که دشمن را مایوس می‌کند

امام جمعه شهرکرد گفت: انتخابات یک عرصه جهادی است که دشمن را مایوس می‌کند، امنیت کشور را تضمین می‌کند و داعش و داعشیان را از ملت دور نگه می‌دارد.
انتخابات یک عرصه جهادی است که دشمن را مایوس می‌کند
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، اظهار کرد: ماه رجب نزدیک است و روز اول این ماه میلاد با سعادت حضرت باقرالعلوم (ع) است.

وی افزود: ماه رجب دارای فضائل و برکات بی‌شماری است، بیشترین شادی‌های مسلمانان باید برای ورود به ماه رجب، شعبان و رمضان باشد، چراکه همه کمالات و رستگاری‌ها در این سه ماه حاصل می‌شود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: سوم ماه رجب سالروز شهادت حضرت امام علی‌النقی (ع) است و شب اولین جمعه ماه رجب نیز لیله الرغائب است که بسیاری از گره‌ها در این شب باز می‌شود و حاجات برآورده می‌شود.

نکونام به سه روز اعتکاف در ماه رجب اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این آیین مورد توجه جوانان قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: بیست و ششم دی‌ماه در ۱۳۵۷ یکی از ثمرات جهاد مردم به رهبری امام راحل (ره) به بار نشست و آن فرار شاه خائن بود که با نهایت ذلت از ایران خارج شد و تا آخر عمر ذلت بارش در غربت و بی‌پناهی به سر برد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در ترد ظالمان و مستکبران و دوری از آنان، لحظه‌ای درنگ نکنید.

نکونام با اشاره به مسئله انتخابات، اضافه کرد: این فرایند سیاسی در سال جاری علاوه براینکه راهی برای استیفای حق مردم است، یک وظیفه اجتماعی برای تحکیم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی و کشور است.

وی بیان کرد: عنایت ویژه و توجه خاص مقام معظم رهبری به انتخابات امسال بسیار بیشتر است، هر مؤمنی در جریان انتخابات قرار گیرد و اهمیت آن را درک کند به حضور پُرشور در این فرایند سیاسی کمک می‌کند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: دشمنان از آغاز تاکنون به شکست این کشور کمر بسته‌اند اما مردم با حضور خود این توطئه‌ها با شکست مواجه کرده‌اند، اما این روزها می‌بینیم که خود این مستکبران در آستانه نابودی قرار دارند.

نکونام تصریح کرد: دشمنان این ملت و کشور برای پیشبرد اهداف شوم خود به راه‌های زیادی دست انداخته‌اند که نمونه آن پرورش گروهی خون ریز با عنوان داعش است که هر وقت این‌ها اشاره کنند بتوانند از این گروه‌های تند رو وهابی استفاده کنند، مشابه حادثه‌ای که در کرمان شاهد آن بودیم.

وی یادآور شد: انتخابات یک عرصه جهادی است که دشمن را مایوس می‌کند، امنیت کشور را تضمین می‌کند و داعش و داعشیان را از ملت دور نگه می‌دارد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: مسئولان باید راه را برای ورود مردم به انتخابات باز کنند، در تایید صلاحیت‌ها تا جایی که ممکن است و به کشور و نظام آسیب نمی‌رسد شرح صدر داشته باشند.

نکونام ادامه داد: توقیف کشتی آمریکایی توسط نیروی متقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران یک خبر امیدآفرین بود که در روزهای گذشته شنیده شد و به جبران سرقت محموله نفتی ایران در اردیبهشت امسال صورت گرفت و نشان داد ایران از حق خود کوتاه نمی‌آید.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۱۲:۴۱

12 Jan 2024