۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۵۶۲۰۰
امام جمعه شهرکرد:

حادثه تروریستی کرمان به آمریکا و اسرائیل غاصب بر می‌گردد

امام جمعه شهرکرد گفت: بدون شک این حادثه به آمریکا و اسرائیل غاصب برمی‌گردد وداعش را شهید سلیمانی جمع کرد و این چند نفر داعش مهره‌های مزدور مواجب‌بگیر هستند و شیطنت اصلی سازمان سیاه و موساد است.
حادثه تروریستی کرمان به آمریکا و اسرائیل غاصب بر می‌گردد
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، اظهار کرد: نماز جماعت و نماز جمعه که اجتماع هفتگی هستند شرکت کنید مقام معظم رهبری فرمودند آنچه را در نماز جمعه قرار داده حتی در حج هم قرار نداده است.
 
وی با اشاره به مناسبت ۱۶ دی روز شهدا دانشجو به مناسبت سالروز شهادت شهید سید محمدحسین علم‌الهدی خاطرنشان کرد: یک جمع متکی به خدا با دست‌خالی مقابل دشمن ایستادند و مزد را از پروردگار دریافت کردند و دانشجوها بصیر و راه‌شناس هستند و از شهدا الگو گرفته‌اند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام درباره ۱۷ دی بیان داشت: یک توطئه استعماری توسط رضاشاه خائن است دستور کشف حجاب و مبارزه جدی با چادر بود در سال ۱۳۱۴ توسط رضاشاه انجام شد و تلاش کرد بی‌عفتی را در جامعه ترویج کند.
 
وی ادامه داد: مقاومت بانوان در این مسئله مهم است جهاد مردم و شهدای در مسجد گوهرشاد برای حجاب کم‌خون ریخته نشده‌اند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام درباره توطئه کشف حجاب در زمان حال اذعان داشت: می‌خواهد حجاب را مخدوش کند و دختران و زنان محکم مقابل این توطئه ایستادند و می‌دانند که بی‌حیایی چه لطمه‌ای برای خودشان دارد.
 
وی گفت: ۱۹ دی این خیزش سرآغاز نهضت عمومی بود و حدود ۱۳ ماه طول نکشید که به انقلاب اسلامی انجامید و پلیدی‌ها و استبداد دامنه‌اش جمع شد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خطاب به مسئولین تأکید کرد: مسئولین انقلاب تا امروز بن اینجا رسیده بر دوش مردم به اینجا رسیدن است این مردم هستند که به ما امکان دادند مسئولیت داشته باشیم و مبدأ مردم را به خواص ترجیح دهید.
 
وی با اشاره به اجتماع عظیم مردم در سراسر کشور برای محکومیت حادثه جنایت‌کاران کرمان گفت: بدون شک این حادثه به آمریکا و اسرائیل غاصب برمی‌گردد وداعش را شهید سلیمانی جمع کرد و این چند نفر داعش مهره‌های مزدور مواجب‌بگیر هستند و شیطنت اصلی سازمان سیاه و موساد است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام درباره علت ترور مردم در کرمان افزود: در غزه با شکست مواجه شدند و طوفان الاقصی ضربه جریان ناپذیر بر صهیونیست وارد کرده است.
 
وی درباره علت دیگر ترورها خاطرنشان کرد: گسترش دامنه جنگ به دیگر مناطق با درگیری مستقیم ایران هستند تا با نابودی خودشان منطقه را به آشوب بکشند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام گفت: باید دانست مقاومت بیدار است و محور مقاومت هوشیار است و باتدبیر و درایت
در حال پیش برد جنگ است و این‌ها توان مقابله با نیروهای مسلح را ندارند و در مقابل حماس نتوانستند کاری انجام دهند.
 
وی درباره نابودی دشمنان افزود: کشتار زن و کودک نشانه قدرت نیست از سر درماندگی است با این ترورهای کور به نابودی خودشان تسریع کردند.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان بیان داشت: نباید نگاه‌ها از غزه عبور کند می‌خواهند نگاه را از غزه منحرف کنند تا بر جنایات خود بیفزایند و نسل‌کشی را ادامه دهند.
 
وی در پایان ضمن محکومیت ترورها در کرمان گفت: انتقام شهدای خود را خواهیم گرفت و راهبرد ما در این نبرد نابودی رژیم صهیونیستی است و این هدف نزدیک است حرکت راهبردی، صبر راهبردی می‌خواهد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۵۳:۴۳

5 Jan 2024