۵
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۵۶۱۹۹
امام جمعه شهرستان اردل؛

دشمن از مردم پيرو مکتب حاج قاسم کينه دارد

امام جمعه شهرستان اردل گفت: فاجعه‌آفرينی کرمان نشان داد دشمن از مردم پيرو مکتب حاج قاسم کينه دارد.
دشمن از مردم پيرو مکتب حاج قاسم کينه دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهرستان اردل در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به علل سقوط انسان، تنبلي و بي‌حالي را از عوامل بدبختي برشمرد و گفت:براساس آيات قرآن رسيدن به حيات طيبه يکي عز اهداف خلقت است و تنبلي مانع اين هدف.

امام جمعه شهرستان اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به حوادث کرمان و شهادت جمع کثيري از هموطنانمان افزود:اين جنايت نشان داد راه حاج قاسم زنده‌تر از گذشته است و دشمن از مردم پيرو اين مکتب کينه دارد.

حجت‌الاسلام محمدي  با اشاره به حوادث دهه ۲۰ سابقه دشمني آمريکا با ملت ايران را ۸۰ ساله دانست و بيان داشت:هم دشمن بداند هم برخي از جاهلان داخلي که ملت ايران با آمريکا پدرکشتگي دارد و اين سر و راز شعار هميشگي ما، يعني مرگ بر آمريکا است.

ايشان انتقام را قطعي دانست و افزود:البته ضربه مستقيم حق ماست ولي نبايد دچار احساسات شد و انتقام راهبردي را بايد مطالبه کرد و آن نابودي رژيم صهيونيستي و اخراج آمريکاست که بحول و قوه الهي در حال تحقق است.

امام جمعه شهرستان اردل با اشاره به انتخابات و لزوم حضور گسترده مردم اين حضور را عامل و مبناي پيشرفت دانست و بيان کرد:هر جايي مردم پاي کار آمدند پيشرفت داشتيم که نمونه آن قدرت نرم نظام اسلامي و نماد مردم سالاري ديني يعني انتخابات است.

وي انتخابات را مايه وحدت و همدلي دانست و خطاب به جريانات و افراد افزود:مراقب باشيم براي چهار راي بيشتر اصول را زير سوال نبريم، پيشرفتها را زير سوال نبريم به وحدت مردم خدشه وارد نکنيم.


انتهاي خبر/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۱۵:۰۴

5 Jan 2024