۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴
کد مطلب : ۵۶۱۹۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل:

مکتب سلیمانی ادامه راه عاشورا است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی بهترین مکتب برای انسان سازی و برگرفته از قیام عاشورا است.
مکتب سلیمانی ادامه راه عاشورا است
سيد عقيل موسوی فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفتگو  با خبرنگار  سیاسی پایگاه خبری جهانبین نیوز ، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد حاج قاسم سليمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی از دوران انقلاب تا دوران دفاع مقدس در صحنه و در میدان نبرد بود و در میان آتش و خون جنگید و از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کرد.

موسوی افزود: سردار سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس و زمانی که رهبر انقلاب وی را به‌عنوان فرمانده نیروی قدس انتخاب کردند در صحنه نبرد عظیم‌تری قرار گرفت و در جبهه مقاومت مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی که هدف آن‌ها ظلم و ستم به مردم مسلمان جهان بود ایستادگی کرد و در این جبهه‌ها زیباترین تصاویر را به نمایش گذاشت و همین عوامل موجب شد در قلب مردم جهان جای گرفته و لقب سردار دل‌ها را بگیرد.

وی با بیان اینکه مجاهدت و از خودگذشتگی این فرمانده بزرگ بر کسی پوشیده نیست، افزود: این شهید بزرگوار توانست در جبهه مقاومت در مقابل داعش از مردم مظلوم و حرم اهل‌بیت دفاع کند و اجازه نداد دشمن به اهداف خود برسد.

موسوی گفت: زمانی که رهبر انقلاب اسلامی مکتب شهید سلیمانی را عنوان کردند این نشان از تفکر و اندیشه صحیح این شهید است و امروز شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین الگو برای جوانان ایرانی و جهان اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل با بیان اینکه یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی هرگز فراموش نخواهد شد، افزود: این شهید بزرگوار پرچمدار مکتب مجاهدت، مقاومت و اخلاص بود و سربازی بی‌ادعا که جان‌برکف برای حفظ اسلام و ایران رشادت و جان‌فشانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: صحنه انتخابات میدان نبرد است و دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال ناامید کردن ملت ایران است و هدفی جز مشارکت حداقلی مردم در انتخابات ندارد اما دشمن نمی‌داند این ملت با بصیرت همانند گذشته پشت ولایت و انقلاب خواهند ایستاد.

موسوی با بیان اینکه ملت ولایی و عاشورایی بار دیگر دشمن را ناامید خواهند کرد، تصریح کرد: ملت ایران با مشارکت حداکثری و گسترده در این میدان نبرد پیروز خواهند شد چرا که این انقلاب و نظام برای مردم و از خود مردم است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت: مردم با دلی پر از غصه به سمت گلزار شهدای کرمان پیش می‌روند که دشمنان و استکبار این حرکت مردمی و عشق بیکران نسبت به شهید سلیمانی را تاب نمی‌آورد و این اقدام را انجام دادند زیرا سردار دل‌ها تمام نقشه‌های آنان را سوزاند و این انزجار ما نیز همیشگی خواهد بود.

وی ضمن تسلیت و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان گفت: جمهوری اسلامی ایران به زودی ضربه محکم دیگری به دشمنان خواهد زد و دشمنان با دست نشاندگی آمریکا و اسرائیل بدانند که مشت محکمی از مردم ایران خواهند خورد.

انتهای خبر/570ه
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۳۲:۲۷

6 Jan 2024