۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
کد مطلب : ۵۶۱۵۶
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد:

دیوارنویسی ردپای تخلف بر روی دیوارهای شهر است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: طبق ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها نوشتن هر مطلب یا نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر ممنوع است.
دیوارنویسی ردپای تخلف بر روی دیوارهای شهر است
به گزارش جهانبین نیوز، اکبر ایازی شامگاه یک شنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه دیوار نویسی غیرقانونی به‌صورت تخلف آشکار در شهرکرد رواج پیدا کرده است گفت: طبق ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها نوشتن هر مطلب یا نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر ممنوع است.
 
وی دیوارنویسی غیرقانونی را ردپای یک تخلف آشکار بر روی دیوارهای شهر عنوان کرد و گفت: طبق ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها نوشتن هر مطلب یا نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر ممنوع است.
 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: کلیه کسبه، بازاریان، صنوف و شهروندان باید از هرنوع دیوارنویسی غیرقانونی بر روی دیوارهای سطح شهر شهرکرد خودداری کنند.
 
وی ابراز کرد: بازاریان و صنوف می‌تواند معرفی محصولات و تبلیغات خود را صرفاً در محل‌های که شهرداری برای نصب و الصاق اعلانات و تبلیغات معین کرده است اقدام کنند.
 
ایازی ضمن تشکر از همراهی دادستان و مجموعه قضائی یادآور شد: در صورت رؤیت هرگونه دیوارنویسی غیرقانونی در سطح شهر و در راستای جلوگیری از تضییع حقوق عمومی با متخلفین مطابق قانون برخورد می‌شود که در این راستا با دستگاه قضا هماهنگی‌های لازم انجام و احکام قضائی صادر شده است.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۷:۱۶

2 Jan 2024