۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۵۶۱۴۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه:

فتنه‌گران در ایران سیلی خواهند خورد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: ما به دشمنان می‌فهمانیم که اگر کسی بخواهد علیه نظام ما فتنه‌ای برپا کند سیلی محکمی خواهد خورد.
فتنه‌گران در ایران سیلی خواهند خورد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین تسخیری، صبح امروز شنبه در سالروز حماسه ۹ دی اظهار کرد: روز ۹ دی حماسه بزرگ ملت غیور ایران اسلامی در برابر یک توطئه بزرگ برانداز نسبت به جمهوری اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه تصریح کرد: امروز مردم آمدند که بگویند اگر چه از یک فتنه بزرگ عبور کرده‌ایم اما بازهم با حضور خود در مراسم ۹ دی به دشمنان می‌فهمانیم که اگر کسی بخواهد علیه نظام ما فتنه‌ای برپا کند سیلی محکمی خواهد خورد.

حجت‌الاسلام تسخیری افزود: فتنه ۸۸ دو سر داشت یک سرش سلطه گران خارجی بود و دیگر اینکه فتنه قدرت طلبان داخلی بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: نمی‌شود قبول کرد که جبهه دشمنان اسلام و انقلاب که به شدت از ناحیه بیداری اسلامی تهدید می‌شوند برنامه‌ریزی بلند مدت نداشته باشند.

حجت‌الاسلام تسخیری بیان داشت: فتنه یک برنامه ریزی بلند مدت بود این را هیچ‌کس نمی‌تواند باور کند مگر خیلی ساده لوح باشیم که باور کنیم، بعضی شواهد نشان می‌دهد برای ایجاد فتنه ۸۸ برنامه ریزی طولانی مدتی صورت گرفته بود.

وی با اذعان بر اینکه فتنه ۸۸ یکباره اتفاق نیفتاده و از قبل برنامه ریزی شده بود گفت: عامل اصلی فتنه دیگران بودند که طراحی کرده بودند و در طراحی و محاسبات خود به دنبال حذف جمهوری اسلامی و تغییر نظام بودند.

حجت‌الاسلام تسخیری گفت: طراحی اصلی دشمنان این است که دین از جامعه ایران برچیده شود و در جمهوری اسلامی محوریت نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: صحنه گردانان اصلی حالت دیگری را طراحی کرده بودند که در صورت نرسیدن به نتیجه مطلوب کشور را به آشوب بکشانند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به مسئله انتخابات اذعان داشت: حضور در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری مورد تأیید مقام معظم رهبری است و اگر مردم در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند دشمنان به اهداف شوم خود می رسند.

وی با اشاره به اینکه طراحی دشمن آن است که مردم کمترین مشارکت و انتخاب نادرست داشته باشند گفت: رهبر معظم انقلاب این مجلس را انقلابی خواندند و به همین خاطر دشمن از آن عصبانی و مأیوس است، این دولت همانند دولت قبل نیست که اهل سازش و تسلیم باشد این دولت، دولت برنامه … است.

حجت الاسلام تسخیری گفت: ۸۰ مؤسسه در آمریکا با بودجه ۲ میلیارد دلاری در سال علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی به نفع جبهه مقاومت رقم خواهد خورد گفت: قدرت در دست کسی است که بر اقتصاد و فرهنگ مردم تسلط پیدا کند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه امروز دشمن از روش‌های مختلف برای براندازی حکومت استفاده می‌کند بیان داشت: دشمن به دنبال تعامل به مخالفان داخلی است، آن‌ها به دنبال آن هستند که انقلاب مخملی در ایران به وجود آورند.

وی اذعان داشت: این انقلاب محافظ و نگهبان می‌خواهد، دشمن بیکار ننشسته و همواره با فتنه‌های مختلف به دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی ایران است، پس مراقب فتنه‌ها باشید.

حجت الاسلام تسخیری گفت: ایران اسلامی طی ۴۵ سال به یک درخت تنومند تبدیل شد و هر چه آمریکا و صهیونیست تلاش کردند آن را از بین ببرند نه تنها کاری از پیش نبردند بلکه خودشان زمین گیر شدند.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۶:۴۸

30 Dec 2023