۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۵۶۱۳۷
امام جمعه شهر اردل:

نهم دی ثمره تقوای جمعی امت در مراعات خواست ولی بود

امام جمعه شهر اردل گفت:امت در رعايت فرمان امام جامعه تقوا بخرج داد خدا هم تفضل کرد و حماسه ۹دی خلق شد و کشور از سراشيبی سقوط نجات پيدا کرد.
نهم دی ثمره تقوای جمعی امت در مراعات خواست ولی بود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی محمدي امام جمعه شهرستان اردل در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته ضمن برشمردن انواع تقوا در دو بعد شخصي و اجتماعي رعايت تقوا در امور شخصي را باعث برکت و هدايت فردي و اطاعت و فرمانبرداري يک امت از فرمان امام را باعث برکت جمعي و تفضل بالاتر خداي متعال به امت دانست و افزود:امت در رعايت فرمان امام جامعه تقوا بخرج داد خدا هم تفضل کرد و حماسه ۹دي خلق شد و کشور از سراشيبي سقوط نجات پيدا کرد.

محمدي با بيان ريشه دشمني استکبار با ايران اسلامي قدرتمند شدن را راهکار مقابله دانست و گفت: دشمن دشمني ميکند و تو را رها نميکند راهکار هم غير از قدرتمند شدن نيست و راهبرد و شيوه انقلاب در ايجاد قدرت هم بميدان آمدن مردم در تمام عرصه‌هاست.

نهم دي ثمره تقواي جمعي امت در مراعات خواست ولي بود

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با گراميداشت ياد حاج قاسم هنر ايشان را استفاده از ظرفيت مردمي دانست و بيان کرد: حاج قاسم چه بعد از جنگ در امنيت شرق کشور، چه نيروي فرامرزي ما سپاه قدس و چه در ستاد عتبات عاليات هنرش استفاده از مردم بود و قطعا يکي از ابزارهاي ظهور قدرت مردم انتخابات است.

حجت الاسلام محمدي ضمن دعوت از مردم براي مشارکت حداکثري در انتخابات اظهار کرد:هرکس مردم را از حضور در انتخابات نااميد کند به تضعيف ايران عزيز براي حمله گرگهاي درنده کمک کرده است.

وي تاکيد کرد: همه در هر جايي، با هرسليقه‌اي در ايجاد مشارکت قوي و بالا وظيفه دارند و همانطور که در اصل مشارکت بصيرت لازم است در انتخاب هم بايد بصيرت بخرج داد و براي يک رقابت واقعي آماده شد.

ايشان غوغاسالاري، تخريب رقيب، دو قطبي سازي کاذب و تهمت را مانع رقابت واقعي دانست و افزود: هرکس با هر سليقه‌اي وارد عرصه شد بر اساس توان قانوني براي حل مسائل شهرستان و کشور راهکار و برنامه ارائه دهد نه آنکه توانش را براي تضعيف ديگران بگذارد و  همه بدانند ما يک دو  قطبي واقعي بيشتر نداريم و آن انقلاب است و ضديت با انقلاب.

انتهاي خبر/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۸ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۱۸:۳۷

29 Dec 2023