۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۵۶۱۳۴

زورخانه پوریای ولی شهرکرد میزبان سومین رویداد ملی روایت حبیب

سومین رویداد ملی روایت حبیب با عنوان روایت جهان‌پهلوان حاج قاسم سلیمانی به همت حوزه هنری مجموعه برنامه‌ی شب خاطره، شعر خوانی نقالی و ورزش زورخانه ای با میزبانی زورخانه پوریایی ولی شهرکرد برگزار خواهد شد.
زورخانه پوریای ولی شهرکرد میزبان سومین رویداد ملی روایت حبیب
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و مصادف شدن آن با شب میلاد حضرت زهرا (س)، سومین رویداد ملی روایت حبیب با عنوان مجموعه برنامه شب خاطره روایت جهان‌پهلوان حاج قاسم سلیمانی به همت حوزه هنری، با مشارکت فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، شهرداری شهرکرد و حلقه شعر زفرات یکشنبه ۱۰ دی ماه ساعت ۱۹ در زورخانه پوریای ولی شهرکرد برگزار می‌شود.

احسان قائدی افزود: این رویداد به صورت ملی از سوی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود و همزمان در چهارمین سالگرد شهید سلیمانی به همت حوزه‌های هنری در استان‌های کشور ۴۰ زورخانه در سراسر کشور میزبان رویداد روایت حبیب هستند.

وی اظهار داشت: ورزشکاران، پهلوانان و پیشکسوتان عرصه ورزش زورخانه ای به یاد سردار شهید که از ورزشکاران و پهلوانان ورزش‌های باستانی بودند؛ با حضور و هنرنمایی مرشد زورخانه به اجرای آئین ورزش باستانی می‌پردازند.

قائدی افزود: در این برنامه، هم‌رزمان شهید سلیمانی شاخص‌های مکتب این شهید عزیز را روایت و تبیین خواهند کرد و شعرخوانی و نقالی از دیگر برنامه‌های روایت حبیب در زورخانه پوریایی ولی است.

به گزارش جهانبین نیوز ، علاقه مندان برای شرکت در این رویداد هنری می‌توانند یکشنبه ۱۰ دی ماه ساعت ۱۹ به زورخانه پوریای ولی واقع در شهرکرد، خیابان تختی مراجعه نمایند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۱۰:۱۸

30 Dec 2023