۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۵۶۱۲۹
مسئول فعالان ایثار و شهادت کشور:

شهادت پدیده ناب الهی است

مسئول فعالان ایثار و شهادت کشور گفت: شهادت پدیده ناب الهی است و شهید گمنام، بی نام شد تا شعارهای خالص خود را به همه اطلاع دهد.
شهادت پدیده ناب الهی است
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام جواد شفیعیان شامگاه چهارشنبه در اولین سالگرد دفن شهید گمنام منظریه شهرکرد اظهار کرد: یادواره و تجلیل از شهدا زیاد در کشور برگزار می شود اما خالصانه ترین تجلیل، تجلیل از شهید گمنام است.
 
وی ادامه داد: ما جز شهید بودن، شهید گمنام مشخصات دیگری از او نمی‌دانیم و تنها نشان او قبر شهید گمنام است، مادران شهدا خالصانه‌ترین قدم شان برای شهید گمنام برداشته اند.
 
مسئول فعالان ایثار و شهادت کشور با اشاره به سن گمنامی شهید تصریح کرد: اولین سن گمنامی یک شهید گمنام آن است که همه او را فقط به شهید بودن، فرزند روح الله و پاسدار اسلام و انقلاب است بشناسیم.
 
وی به تفکر شهدا اشاره و افزود: فکر یک شهید آن است که پاسدار انقلاب است مدافع ارزش‌هاست و رأی او رأی ولایت است تمام شعارهای خوبی که یک شهید دارد همه با شهید گمنام است.
 
حجت‌الاسلام شفیعیان درباره گمنامی شهید خاطرنشان کرد: شهید گمنام نام خود را پاک کرد و بی نام شد تا شعارهای خالص  خود را به همه اطلاع دهد.
 
وی درباره ویژگی شهید گمنام بیان داشت: یک شهید گمنام را خداوند نامدارتر می‌کند و در نزد مردم عزیزتر است و شهید گمنام به ظاهر غریب است اما از همه شهدا شناخته شده تر است.
 
وی ادامه داد: رسم شهید گمنام،گمنامی و اخلاص است خداوند می‌فرمایند هر کس قدمی برای من بردارد من نیز برای او جبران می‌کنم لذا شهدای گمنام، گمنام شدند.
 
مسئول فعالان ایثار و شهادت کشور گفت: شهدا امتیازاتی دارند که انبیا ندارند همانند آن که قطره خون او بر زمین بریزد گناهان او پاک می‌شود.
 
وی بیان داشت: قبض روح شهدا به وسیله خود خدا انجام می‌شود، شهید جان خودش را به خدا عطا می‌کند، شهادت پدیده ناب الهی است.
 
حجت‌الاسلام شفیعیان با اشاره به جایگاه مادران و پدران شهدا افزود: شهید نه تنها قدسی است که این قدسیت را مادران و پدران شهید نیز دارند.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۲۰:۲۶:۰۵

28 Dec 2023