۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۵۶۰۸۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مردم غزه برای جهانیان الگو هستند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز بیشترین سختی را مردم غزه تحمل می‌کنند و برای جهانیان الگو هستند.
مردم غزه برای جهانیان الگو هستند
به گزارش«جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام عصر شنبه در تجمع محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در شهرکرد با اشاره به مظلومیت مردم غزه اظهار کرد: امروز مردم در غزه مظلومانه این همه سختی می‌بینند و زنان و کودکان کشته می‌شوند، همه را تحمل می‌کنند آن‌ها در ویرانه ها زندگی می‌کنند تا بگویند ما هستیم.
 
نماینده ولی فقیه در ادامه گفت: امروز بیشترین سختی را مردم غزه تحمل می‌کنند و برای جهانیان الگو هستند.
 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: امروز صهیونیست‌ها، آمریکا و انگلیس همه یکی هستند و کاملا نشان دادند هیچ فرقی بین آمریکا، انگلیس و صهیونیست نیست.
 
نکونام بیان داشت: آمریکا با کار زشت خود در شورای امنیت  با وتو کمک‌رسانی و... در جرم و جنایت صهیونیست خود را شریک کرد و دیگر نمی‌تواند ادعای دفاع از حقوق بشر را داشته باشد.
 
وی ادامه داد: هرگز برای صهیونیست و آمریکا آبرویی نمانده و بی‌آبرویی زمینه  نابودی به دست خودشان است، طولی نمی‌کشد شاهد پیروزی مردم غزه خواهیم بود.
 
نماینده ولی فقیه گفت: امروز باید از مردم غزه حمایت کرد و حضور جدی در این عرصه داشت در واقع این حضور از فرهنگ اسلام نشات گرفته است.
 
وی در پایان با اشاره به آیات  قرآن کریم بیان داشت:  قرآن می‌گوید وقتی مسلمانی طلب یاری می‌کند با تمام قوت باید به میدان آمد و از آنان حمایت کرد به یاری مظلوم بشتابید و هر چه می‌توانید آنان را یاری کنید، خداوند نوید می‌دهد که حتما بدانید مظلومین پیروز و ظالمین نابود می‌شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۳۸:۰۰

23 Dec 2023