۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۵۶۰۱۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عرصه مکتب فاطمی انسان‌سازی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عرصه مکتب فاطمی انسان سازی است و ما باید در این عرصه حرکت کنیم.
عرصه مکتب فاطمی انسان‌سازی است
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در برنامه تشییع شهدای گمنام و در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: امروز اجتماع بزرگ مردم از جنبه‌های مختلف قابل درک و فهم است.

وی تصریح کرد: ما باید بتوانیم پیوند خود را با اهل بیت عصمت و طهارت مستحکم کنیم و بگویم ما هستیم و هیچ شبهه‌ای ما را از شما جدا نمی‌کند و در راه شما ثابت قدم هستیم.

نکونام با اشاره به اینکه ما امروز آماده‌ایم تا با شهدا تجدید میثاق کنیم بیان داشت: ما نمی‌گذاریم دشمن به مقاصد خودش برسد، آمده‌ایم تا به ظالمین و ستمگران و غاصبین فلسطین بگویم شما درست است امروز جولان می‌دهید و بیشترین ظلم و ستم را در غزه انجام می‌دهید اما بدانید طولی نمی‌کشد که نابودی برای شما رقم می‌خورد و فلسطین پیروز می‌شود و غزه جشن پیروزی را می‌گیرد.

وی اذعان داشت: امروز روز بیان فضائل زهرا است، آن حضرت یک انسان فوق بهشتی بود و زهرا مرضیه همه وجودش رضای پروردگار بود، به ایشان ام‌ابیها می‌گویند که یک معنای آن ریشه است.

نکونام ادامه داد: وجود نازنین رسول الله، اسلام مجسم است، اسلام مجسم یک درخت تنومند بوده که ریشه آن جهاد فاطمی است و اگر جهاد فاطمی نبود درخت اسلام رشد نمی‌کرد.

وی اذعان داشت: فاطمه در لحظات آخر عمر می‌گویند یک نگرانی دارم و آن این است که اموات وقتی از دنیا می‌روند روی یک تخته می‌گذارند و برآمدگی بدن‌ها مشخص است و من نگرانم بعد از مرگ بر روی چنین تخته‌ای بگذارند، زهرا برای بندگی خدا تبسم می‌کند برای آنکه جامعه سالم بماند و امت پیامبر از فحشاء دور باشد.

نکونام در پایان خاطر نشان کرد: عرصه مکتب فاطمی انسان سازی است و ما باید در این عرصه حرکت کنیم و خود را در این مجموعه تربیتی قرار دهیم.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۱:۰۲

17 Dec 2023