۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۵۶۰۱۱
نماینده چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری:

جوانان با زندگی شهدا آشنا شوند

نماینده چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: کتب شرح حال شهدا را چاپ و به قیمت ارزان در اختیار جوانان قرار دهند، جوانان ما افراد خوبی هستند که باید با زندگی شهدا آشنا شوند.
جوانان با زندگی شهدا آشنا شوند
به گزارش جهانبین نیوز ، آیت الله علیرضا اسلامیان امروز شنبه در اولین یادواره شهدای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شهدا یک دنیا پیام دارند که برای شنیدن آن‌ها گوش شنوا می‌خواهد، اگر شهدا نبودند آرامش امروز را نداشتیم.
 
اسلامیان به قیام مرحوم میرزای شیرازی اشاره کرد و اذعان داشت: در زمان مرحوم میرزای شیرازی که مردم قلیان‌های خود را شکستند میرزای شیرازی ناراحت بود علت را که پرسیدند در جواب گفت دشمن فهمید قدرت مرکزی کجاست و فهمید کجا را باید هدف قرار دهد.
 
وی ادامه داد: قرآن شریف شهدا را زنده یاد کرده و این مقام بالایی بوده که قرآن به اشاره کرده است.
 
اسلامیان پیشنهادی به مسؤلین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، داد و اظهار داشت: کتب شرح حال شهدا را چاپ و به قیمت ارزان در اختیار جوانان قرار دهند، جوانان ما افراد خوبی هستند که باید با زندگی شهدا آشنا شوند، کتاب سلام بر ابراهیم نشان دهنده این مطلب است که زندگینامه شهدا چه تأثیری بر افکار جوانان دارد.
 
آیت‌الله اسلامیان اظهار داشت: اگر شهدا نبودند خدا می‌داند، امروز کشور در چه حال و شرایطی بود، به راستی که شهدا در کدام مکتب تعلیم دیدند که هرگز دنبال اسم و رسم نبودند بلکه اعتقاد و دین، انگیزه آن‌ها بود.
 
وی افزود: مادری که اگر یک خار به پای فرزندش برود اصلاً نمی‌تواند تحمل کند چگونه توانسته است فرزندان خود را با دست خود راهی جبهه کند و نشان دهنده ایمان قوی مادران شهدا است.
 
نماینده استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: از دیگر نعمت‌ها این است که خداوند می‌توانست اجازه دهد این شهدا رو زودتر پیدا کنیم، اما چرا سالیان سال طول کشیده است، شاید به این دلیل باشد که خداوند می‌خواهد با پیدا شدن هر یک از این شهدا هر از گاهی به ما تلنگر بزند و ما را بیدار کند.
 
 
 
آیت الله اسلامیان دربیان این مطلب که باید دست جوانان را گرفت ادامه داد: جوانان خوب هستند و باید دست آن‌ها را گرفت و راهنمایی کردباید واقعیات را به جوانان گفت و اجازه ندهیم دشمن با تبلیغات، سیاه را سفید و بالعکس سفید را سیاه نشان دهد.
 
اسلامیان در پایان خاطرنشان کرد: ما از فردای خود خبر نداریم، شیطان همان شیطان است و نفس اماره همه ما سر جای خود قرار دارد، اگر مراقبت نکنیم معلوم نیست از کجا سر در بیاوریم، پس باید مراقبت‌های لازم را داشته باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۰۶:۲۷

16 Dec 2023