۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۵۵۹۷۴
مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

اردوی «راویان پیشرفت»، روایت‌گر حماسه‌ها و جهاد در اقتصاد است

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: اردوی «راویان پیشرفت» ادامه‌دهنده همان راه اردوی راهیان نور است و روایت‌گر حماسه‌ها و جهاد در بخش اقتصاد است.
اردوی «راویان پیشرفت»، روایت‌گر حماسه‌ها و جهاد در اقتصاد است
به گزارش «جهانبین نیوز»، احسان ربیعی صبح امروز در حاشیه اردوی «راویان پیشرفت» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اولین مرحله از این طرح در کارخانه فولاد توان‌آور آسیا حاضر شدیم تا از نزدیک اقدامات صورت گرفته در این کارخانه را شاهد باشیم.
 
وی تصریح کرد: آنچه در اردوی «راویان پیشرفت» دنبال می‌شود این است که اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه تولید بازدید داشته و از نزدیک آن را ببینند و راویان فعالیت‌های انجام شده در صنعت باشند.
 
مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری تاکید کرد: تولید دغدغه مهم مقام معظم رهبری است و اردوی «راویان پیشرفت» ادامه‌دهنده همان راه اردوی راهیان نور است و روایت‌گر حماسه‌ها و جهاد در بخش اقتصادی است.
 
ربیعی یادآور شد: امروز بسیج و سپاه کنار دولت و صنعت قرار گرفته و در سنگر تولید امیدآفرینی می‌کند، در حال حاضر سنگر اقتصادی جایگزین سنگر اقتصادی و فرهنگی شده است و ما در اردوی «راویان پیشرفت» به دنبال انعکاس داشته‌های صنعت و اقدامات در این حوزه هستیم.
 
وی تاکید کرد: رسانه در کنار صنعت آمده برای انعکاس مجاهدت‌های اقتصادی و از همین جا اعلام می‌کنیم آمادگی داریم برای اینکه دغدغه فعالان این عرصه را به گوش مسئولان برسانیم و زبان گویای تولیدکنندگان و صنعتگران باشیم.
 
مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه امروز اولین مرحله از اردوهای «راویان پیشرفت» انجام شد و این روند ادامه‌دار است اضافه کرد: دشمن جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی راه انداخته و چندین سال است که از هر فرصتی استفاده می‌کند تا در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... به این کشور و ملت ضربه بزنند.
 
انتهای خبر/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۲۲:۰۱

13 Dec 2023