۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۹۵۲
شهید بهزاد مهری قهفرخی:

به همه مردم توصیه کنند خمس و زکات مالشان را بپردازند

از برادران دانشجوی خودم که شغل انبیاء را به عهده گرفته‌اند عاجزانه می‌خواهم که اگر نمی‌توانند کلاس را فردا اداره کنند و بچه‌های معصوم و بی‌گناه مردم را تعلیم و تربیت کنند بعد از اخذ مدرکشان شغل دیگری به‌جز معلمی از آموزش‌وپرورش بر عهده بگیرند.
به همه مردم توصیه کنند خمس و زکات مالشان را بپردازند
به گزارش«جهانبین نیوز»، شهید بهزاد مهری در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله امواتا بل احیاء ولکن لا تشعرون.
 
اشهد ان لا الا الله و اشهد ان محمد رسول‌الله و اشهد ان امیر المومنین علیا ولی‌الله.
 
و بعدازاین شهادتین شهادت می‌دهم که اسلام دین حق است و قیامت حق است.
 
با درود و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و با درود و سلام بر نائب برحقش امام خمینی و سلامی گرم به خانواده شهدا و اسرا و معلولین و سلام بر رزمندگان عزیز و با سلام به شما امت اسلامی.

قلبي آکنده از عشق و ايمان
اکنون‌که در این صحرای بی‌آب‌وعلف و خشک اما مقدس که هر مترش با خون شهیدی رفته شده قلم‌به‌دست گرفته‌ام و شروع به نوشتن این کلام نموده‌ام قلبی آکنده از عشق و ایمان به خدا و ائمه اطهار سلام‌الله علیها در دلم می‌باشد. عشقی که اگر پابرجا و محکم باشد می‌تواند مرا در آن دنیا نزدیک خودشان فراخواند اما حیف و صد حیف که ما همه اسیر هوای نفسیم و هر زمان به دنبال خدا نیستم و هر زمان که به گرفتاری برخورد کردیم فکر خدا و پیامبر و ائمه‌شان می‌افتیم این حرف را صریحاً خدا در قرآن فرموده است ولی به امید خدا در این مکان عزیز از خدا می‌خواهم که ما را در ادامه دادن راه شهدا که همان راه انبیاء و اولیاء است مقاوم و محکم بدارد تا مسئولیتی که در مقابل این خون‌ها داریم انجام دهیم.
 
توصیه به امت اسلامی
من که کوچک‌تر از آن هستم که توصیه‌ای داشته باشم ولی چون خودم با مردم از نزدیک معاشرت داشتم چندین توصیه با شما امت اعلام می‌دارم. ای کسانیکه اداره‌ای هستید سعی کنید در کارهایتان از کاغذبازی دست‌بردارید و مردم را به این‌طرف و آن‌طرف ندوانید، ای کسانیکه بیت‌المال مسلمین در دست شماست سعی کنید و ببینید که آن را چگونه مصرف می‌کنید و درراه کی؟ ای کاسب‌ها اگر جنسی در دستتان است و آن جنس در بازار کم است و کوپن روی آن نهاده‌اند احتکار نکنید و بعداً بگویید بازار آزاد است و چند برابر به فروش برسانید چون خدا اضافی آن را از شما طوری می‌گیرد که خودتان هم ندانید از کجا پشت پا خورده‌اید.
 
به یاد خدا باشید
در آخر چون موقعی که عازم جبهه می‌شدم طاقت نیاوردم که از پدر و برادران و فامیل و بستگان خداحافظی بگیرم چون گفتم ممکن است خدایی نکرده مهر و محبتی که از آن‌ها در قلب من جای گرفته مانع رفتن من به جبهه شود معذرت می‌خواهم و امیدوارم که مرا ببخشید و هر وقت خواستید دور بودن من از شما، شمارا اذیت نکند به یاد خدا باشید که به یاد خدا بودن شمارا آرام نگه می‌دارد و لذت‌بخش است.
 
سفارش به خانواده
از پد رو مادر گرامیم می‌خواهم که همین‌طور که از اول عمر در کارهای خیر پیش‌قدم بوده‌اند اکنون هم باشند. نماز و روزه‌تان ترک نشود، در نمازهای جمعه و جماعات شرکت کنید و به همه مردم توصیه کنند خمس و زکات مالشان را بپردازند. برادران و خواهران من نماز و روزه قضا زیاد دارم از کسانیکه با من رفاقت و برادری می‌کرده‌اند عاجزانه که هرکدام که می‌توانند و هر وقت چند رکعتی که دلشان می‌خواهد برایم بخوانند باشد که خدا مرا ببخشد و بیامرزد و از برادر کوچکم که می‌تواند قرآن بخواند عاجزانه می‌خواهم که شب‌های جمعه یک سوره قرآن بالای سرم یا در خانه فرق نمی‌کند برایم بخوانید و امیدوارم که سنگر مدرسه را حفظ کنید.
 
سفارش به دانشجویان
از برادران دانشجوی خودم که شغل انبیاء را به عهده گرفته‌اند عاجزانه می‌خواهم که اگر نمی‌توانند کلاس را فردا اداره کنند و بچه‌های معصوم و بی‌گناه مردم را تعلیم و تربیت کنند بعد از اخذ مدرکشان شغل دیگری به‌جز معلمی از آموزش‌وپرورش بر عهده بگیرند و در آخر از همه کسانیکه حق به گردن من دارند امیدوارم که مرا حلال کنند و من خود می‌دانم که سرتاپای وجودم پر از گناه است بچه ناخلفی بودم اگر کسی که اشتباهی یا برخورد بدی از من دیده است امیدوارم مرا ببخشید به کسی بدهکاری ندارم جز خدا و اگر هم احیاناً داشته‌ام قبلاً حواله‌کردم که دوستانم بدهند از کسی هم طلب ندارم و اگر دارم که یادم رفته آن را برای سالنی که تکه قبرستان شهدا (حسینیه شهدا) می‌سازند کمک کنند و دیگر اینکه حدود 3500 تومان در حساب قرض‌الحسنه امام رضا شهرکرد که حقوق دانشجوی من است دارم آن را برای ساختمان مسجد جامع کمک کنید.
 
 والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته
 
 برادر شما بهزاد مهری

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۳۵

13 Apr 2024