۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۵۵۹۳۳
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

شهدا جان خود را فدای داشتن ایرانی مهدوی کردند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شهدا روزی از ارزشمندترین دارایی خود گذشتند، دل در گرو خدا سپرده و عاشقانه شهادت را برگزیدند تا ایران، وطن مهدوی بماند و پرچم قرآنی در کشور برافراشته بماند.
شهدا جان خود را فدای داشتن ایرانی مهدوی کردند
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در مراسم استقبال از شهدای گمنام در فرودگاه شهرکرد اظهار کرد: بار دیگر این استان به نورانیت شهدا منور شد و این توفیق برای یکایک و آحاد مرد ایجاد شد که در محضر شهدای والامقام و ملکوتی قرار بگیرند و از مکتب نورانی آن‌ها کسب نور کنند.

وی تصریح کرد: امروز در حالتی به استقبال شهدا آمدیم که به فضل پروردگار شاهدیم خون این شهدا به درختی تنومند تبدیل شده و به بار نشسته و راه آن‌ها تا تحقق مقصد الهی همه انبیا در حال حرکت است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: شهدا روزی از ارزشمندترین دارایی خود گذشتند، دل در گرو خدا سپرده و عاشقانه شهادت را برگزیدند تا ایران، وطن مهدوی بماند و پرچم قرآنی در کشور برافراشته بماند.

نکونام ادامه داد: شهدا جان خود را برای بالندگی ندای ملکوتی امام راحل یعنی جمهوری اسلامی ایران فدا کردند، این در شرایطی است که دشمن در تمام این سال‌ها در جهت غیر از این در تلاش بود و همه توان خود را به کار گرفت تا نگذارد جمهوری اسلامی ایران به درختی تنومند تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: طراحی‌ها، مکرها و فتنه‌های دشمنان به فضل پروردگار و به دلیل خلوص نیت شهدا و درک درست مردم و ولی‌محوری آن‌ها خنثی شد و این توطئه‌ها به خودشان بازگشت.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دشمن نمی‌خواست ایرانی وجود داشته باشد، از همین رو ابتدا به سراغ لبنان، سوریه و عراق رفت تا با انحراف افکار و جهت مردمان این کشورها مقاومت را متوقف و موتور محرکه ایران اسلامی را از کار بیاندازد، اما نتوانستند و روز به روز هم مقاومت و هم ایران قوی‌تر شد و این ثمره خون این شهدا است.

نکونام اذعان داشت: شهدا به ظاهر گم‌نامند اما نزد ملکوتیان، فرشتگان عالم، اولیای الهی و مردم پرنام هستند، پدران، مادران، برادران و خواهران بسیاری در انتظار این شهدا هستند و نمی‌دانند شما با حضور خود حق فداکاری این شهدا را به خوبی ادا می‌کنید.

وی اضافه کرد: نباید فقط به تشریفات تشییع و مراسم شهدا اکتفا کرد بلکه باید، سبک زندگی، مرام، قرآن و مسجدی بودن شهدا، تربیت درست خانواده و آنچه شهدا به آن عمل کردند در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: امروز این استان همراه با همه کشور به احترام این شهدا به پا خاستند، این برکت سبک زندگی شهدا است و باید این موضوعات جدی گرفته شود، چراکه آنچه انقلاب را به خطر می‌اندازد پایمال شدن همین ارزش‌ها است.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۰:۴۱

9 Dec 2023