۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۵۵۸۷۱
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

دانش‌آموزان راویان پیشرفت‌های کشور باشند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: دانش‌آموزان باید قلم به دست بگیرند و پیشرفت‌های کشور را روایت کنند، اگر شما به درستی روایت نکنید، دشمنان همه چیز را وارونه جلوه می‌دهند.
دانش‌آموزان راویان پیشرفت‌های کشور باشند
به گزارش «جهانبین نیوز»، افشین امیریان صبح امروز در ششمین جشنواره کشوری دانایی و توانایی به میزبانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دنیای با کتاب دنیای همه خوبی‌ها است، اظهار کرد: البته باید به این نکته توجه کرد که کتاب‌های خوب را مطالعه کنید تا بتوانید آینده کشور را ترسیم کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند، امروز ایران در قله‌های پیشرفت قرار دارد، دانش‌آموزان باید قلم به دست بگیرند و پیشرفت‌های کشور را روایت کنند، اگر شما به درستی روایت نکنید، دشمنان همه چیز را وارونه جلوه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه رسالت و نگاه دختران دانش‌‌آموز بسیار متفاوت است، گفت: تلاش کنید نویسندگان خوبی باشید و ظلم‌های صورت گرفته در حق مظلومان بشر را فریاد بزنید.

امیریان با اشاره به اینکه تمدن‌سازی نیازمند نیروی انسانی متبحر است، یادآور شد: هر فردی نمی‌تواند تمدن‌ساز باشد، افرادی می‌توانند تمدن‌ساز باشند که کتاب‌های خوب و کاربردی مطالعه کنند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۳۳:۳۶

3 Dec 2023