۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۵۷۷۹
مسئول جامعه زنان سپاه قمر بنی هاشم (ع):

گسترش تفکر بسیج در جهان شکست کشورهای استکباری را رقم می‌زند

مسئول جامعه زنان سپاه قمر بنی هاشم (ع) گفت: گسترش تفکر بسیج در سطح جهان باعث شکست کشورهای استکباری و رژیم غاصب صهیونسیتی شده است.
گسترش تفکر بسیج در جهان شکست کشورهای استکباری را رقم می‌زند
راضیه تاجی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، با اشاره به نقش بسیج در تحکیم اعتقادات مردم ایران اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی بسیج تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و از شاخصه‌های مهم تفکر بسیجی پیوند و بیعت با ولایت بوده که برگرفته از ارزش‌های متعالی دین مبین اسلام است و مهم‌ترین سد در مقابله با افکار انحرافی می‌باشد بنابراین می‌توان گفت بسیج مرکز تقویت و تحکیم باورهای دینی، فرهنگی، اعتقادی و فضائل اخلاقی است.

وی به رسالت بسیجیان در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های عظیم بسیج ایجاد امید در بین مردم است و در واقع بسیجیان پرچم‌داران امیدآفرینی در میان مردم هستند و بسیج از دل مردم برخاسته است و برای مردم کار و تلاش می‌کنند.

تاجی ادامه داد: بسیج یک نهاد انقلابی است که در توده مردم و آحاد جامعه تشکیل شده و برای انقلاب بوجود آمده است ‌و به معنای حضور مردم متدین در صحنه‌های مختلف برای حفظ انقلاب اسلامی بوده و عامل مؤثری در حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی‌ها و تشییع شهدا است‌.

مسئول جامعه زنان سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) بیان داشت: از اهداف اصلی دشمنان ازجمله رژیم صهیونیستی هجمه به مقام معظم رهبری و فتنه‌انگیزی در کشور است و امروزه بسیج با اقدامات مؤثر خود میدان را برای دشمنان و صهیونیست ناامن کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: علی‌رغم همه دشمنی‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها قطار انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری از حرکت باز نمی‌ایستد و قدرتمندانه به پیش می‌رود.

تاجی با اشاره به فراگیری تفکر بسیج در جهان گفت: گسترش تفکر بسیج در سطح جهان باعث شکست کشورهای استکباری و رژیم غاصب صهیونیستی شده است و جوانان عزیز فلسطینی در مقابله با اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیسم از تفکر بسیجی الگو گرفتند و باعث انسجام مبارزات مردم فلسطین شد و مردم غزه و فلسطین، روحیه بسیجی را رمز پیروزی و سعادت خود می‌دانند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۰:۵۸

26 Nov 2023