۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۵۵۴۸۷
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان:

بايد تربيت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی هدف باشد

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان معلمان و مدارس را مهم‌ترين عوامل در شکل‌گيری تفکر انقلابی دردانش آموز و تربيت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی دانست.
بايد تربيت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی هدف باشد
به گزارش«جهانبین نیوز»، به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج دانش‌آموزی و گراميداشت ياد و خاطره حماسه سيزده آبان جمعي از مسئولان آموزش‌وپرورش و مديران مدارس با فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان ديدار و گفت‌وگو کردند.
 
در اين نشست فرمانده سپاه فارسان ضمن گراميداشت اين ايام و ياد و خاطره شهداي دانش‌آموز گفت: درست است که خانواده، نخستين نهاد اجتماعی است که فرد در آن پا به عرصه وجود و زندگی می‌گذارد و اولين پايه‌های تعليم و تربيت در آن شکل می‌گيرد، ولی آموزش‌وپرورش هر کشوری مهم‌ترين و مؤثرترين نظام پرورش و رشد شخصيت نوجوانان و جوانان است.
 
عليرضا عربی در ادامه عنوان کرد: امروز بمباران‌های تبليغاتي دشمن به اوج خود رسيده است و به‌خوبي مي‌توانيد اوج خباثت دشمن را در رسانه‌هايشان ببينيد.

وی خاطر نشان کرد: رسانه‌ها‌ی که تلاش می‌کنند از يک رژيم کودک کش و ظالم چهره‌ای معصوم و حق‌به‌جانب بسازند که به او ظلم شده اما انقدر جنايات و وحشيگری‌ها‌ اين رژيم به‌حداعلا رسيده که ديگر هيچ رسانه‌ای نمی‌تواند آن‌ها را پاک کند.
 
عربی در ادامه عنوان کرد: شهيد فهميده يک دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی بود چراکه درک درستی از حوادث پيرامون خود داشت امروز هم همه تلاش ما در مدارس بايد اين باشد که دانش‌آموزانی با درک صحيح از حوادث پيرامونی تربيت کنيم که در مواقع حساس بتوانند تصميم درست بگيرند.

وی اذعان داشت: روحيه جهادی و تفکر انقلابی را در دانش آموزان پرورش دهيم تا بتوانيم دانش‌آموزانی تراز انقلاب اسلامی تربيت کنيم.

انتهای خبر/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۵۶:۲۳

2 Nov 2023