۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۵۵۴۳۵
هم‌زمان با هفته بسیج دانش آموزی،

۱۰۰ برنامه فرهنگی در اردل برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل از برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در مدارس این شهرستان خبر داد.
۱۰۰ برنامه فرهنگی در اردل برگزار می‌شود
سید عقیل موسوی در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، با گرامیداشت یاد خاطره شهید فهمیده و شهدای دانش آموز و با اشاره به اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی از ۷ آبان آغاز و تا ۱۳ همین ماه ادامه دارد، گفت: ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در این ایام در مدارس شهرستان پیش‌بینی شده است

موسوی اظهار کرد: در این هفته غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، مسابقات فرهنگی، ورزشی، شرکت در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، صبحگاه مشترک درمدارس و اردوهای فرهنگی بخشی از این برنامه‌ها است.

وی افزود: دانش آموزان در کنار سنگر تعلیم و تربیت نقش بسزایی در مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمن داشته و دارند.

موسوی با بیان اینکه دانش آموزان نخبگان، سازندگان و مدیران آینده در سطوح مختلف نظام خواهند بود، خاطر نشان کرد: این عزیزان سرمایه عظیمی برای رشد و شکوفایی جامعه اسلامی ایران هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل با اشاره به سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و هفته گرامیداشت بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: دانش آموزان در دوران دفاع مقدس و حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان و مأموریت‌های بسیج مایه افتخار نظام بوده و هستند.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۱:۱۲

30 Oct 2023