۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۵۵۱۶۲
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل خبرداد:

برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه هم زمان با هفته دفاع مقدس در اردل

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل از برگزاری ۲۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه هم زمان با هفته دفاع مقدس در اردل
سید عقیل موسوی در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیور»، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین و ترویج رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و تکریم از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران است.

موسوی شعار امسال هفته دفاع مقدس را «ما متحد هستیم» عنوان کرد و گفت: شعار «ما متحد هستیم» یعنی در مقابل آرمان‌های امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و دولت همه نیرو‌های مسلح، اقوام و اقشار جامعه متحد و یکپارچه هستیم.

وی اظهار کرد: دفاع مقدس با تکیه بر ایمان مردم ایجاد شد و جنگ هشت ساله ما را قوی کرد، دفاع مقدس یک گنجینه است و باید  همه جا از آن بهره‌گیری کرد و الگوهای دفاع مقدس به نسل جدید معرفی شوند.

موسوی افزود: هفته دفاع مقدس باید فرهنگ ایثار و شهادت را منتقل کنیم، جوانان غیور و شجاع کشور برای دفاع از کشور با دست خالی هشت سال در مقابل دشمن ایستادند و همه آحاد جامعه تحت تاثیر فرهنگ دفاع مقدس قرار داشتند و امروز هم این فرهنگ دوباره باید ساری و جاری شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل با بیان اینکه در طول هفته دفاع مقدس ۲۲۰ در سطح شهرستان اردل برگزار می‌شود گفت: رژه موتوری و عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از مادران و پدران آسمانی، اهداء ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان، افتتاح ۹ پایگاه بسیج، اعزام گروه جهادی، پیاده روی خانوادگی و شرکت نمادین در نمازهای جمعه، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل و سرکشی از خانواده‌های شهدا ازجمله برنامه‌های سپاه طی این هفته است.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۹:۴۵

19 Sep 2023