۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۵۵۱۳۵

امدادرسانی هوانیروز خوزستان به جوان لردگانی

در پی حادثه زخمی شدن جوان لردگانی در ارتفاعات قله قارون بارز ، تیم امداد هوایی هوانیروز ارتش استان خوزستان به کمک این جواد لردگانی آمد.
امدادرسانی هوانیروز خوزستان به جوان لردگانی
به گزارش خبرنگار «جهانبین نیوز»، در پی حادثه زخمی شدن یک جوان لردگانی در ارتفاعات قله قارون بارز و عدم دسترسی امداد پیاده برای کمک به این جوان به علت وقت‌گیر و طولانی بودن مسیر تیم امداد هوایی هوانیروز ارتش استان خوزستان جهت کمک به این جوان به محل حادثه اعزام شد.

پس از پیگیری های مسئولین شهرستانی و استانی عدم امکان ارائه  امداد هوایی در استان مسئولان استانی با هماهنگی با  استان خوزستان و با مساعدت امیر خاکسار فرماندهی هوانیروز استان خوزستان و رشادت های خلبان و کادر پرواز که از شهرستان مسجد سلیمان اعزام و این جوان لردگانی به بیمارستان شهدای شهرستان ایذه اعزام و خوشبختانه به موقع مورد عمل جراحی قرار گرفت و هم اکنون در حال طی مراحل درمانی است.

تقدیر و تشکر از تمامی عزیزان و مسئولین شهرستانی و استانی و خصوصا امیرسرتیپ خاکسار و جناب سرهنگ هاشمی خلبان و کادر پرواز ، فرماندار لردگان، بخشدار  بخش منج و مدیر کل عشایر استان محمد محمودی و  اهالی خونگرم بارز و شوارز که در این امر همکاری لازم را داشتند.

انتهای خبر / 630 ل

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۲۴:۲۰

17 Sep 2023