۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۵۵۱۲۵
امام جمعه اردل:

ذات و حيات آمريکا با بحران سازی در کشورها درست شد

امام جمعه اردل گفت: ذات و حيات آمريکا با بحران سازی در ساير کشورها درست شد که تاریخ شيطان بزرگ اين رو اثبات می‌کند.
ذات و حيات آمريکا با بحران سازی در کشورها درست شد
به گزارش《جهانبین نیوز》، حجت الاسلام مجتبی محمدي امام جمعه شهر اردل در خطبه‌های نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی گفت: ما محتاج مراقبت از خودمان هستيم اگر انسان رعايت تقوا نکند ممکن است کارش در سقوط بالا بگيرد آنقدر پيش برود تا در مقابل ولی الهی قرار بگيرد.

محمدی ضمن تسليت به مناسبت رحلت جانسوز پيامبر اکرم (ص) و وفات امام حسن مجتبی (ع )و شهادت امام رضاع(ع) با اشاره به اينکه اين سه شخصيت بزرگ اسلام دارای ويژگی‌های مشترکی هستند اظهار کرد: ترويج علم و دانش و تشويق ديگران به علم آموزی از اولين ويژگی‌های مشترک اهل بيت بود.

وی يکی از صفات مشترک اين سه شخصيت بزرگ اسلام تشکيل جلسات علمی برای بالا بردن سطح معرفتی، پاسخ به سوالات و شبهات و مبارزه با مطالب با فرقه‌ها و گروه‌های انحرافی دانست.
 
ذات و حيات آمريکا با بحران سازی در  کشورها درست شد

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه های نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به بيانات مهم رهبر انقلاب اسلامی در جمع مردم سيستان و بلوچستان و خراسان جنوبی گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: معلومات اطلاعاتی ما نشان می‌دهد دولت آمريکا مجموعه‌ای برای بحران‌سازی در کشورها از جمله ايران ايجاد کرده که مأموريت آن يافتن و تحريک نقاطی است که به نظر آنها می‌تواند باعث بحران شود.

محمدي اظهار کرد: ذات و حيات آمريکا با بحران سازی در ساير کشورها درست شد که تاريخ ۲۰۰ ساله شيطان بزرگ اين رو اثبات می‌کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و پيدايش يک حکومت شيعی طرح کلان شيطان بزرگ  را در منطقه و در دنيا بهم زد لذا طبيعی است که در طول اين ۴۵ سال از هيچ کوششی برای ضربه به جمهوری اسلامی دريغ نکردند.

خطيب جمعه شهر اردل افزود: امروز در زير سايه اقتدار نظامي و امنيت ايجاد شده به برکت خون مطهر شهدا و فداکاری حاج قاسمها دوران ساختن و دوران اصلاح و ريل گذاری صحيح اقتصادی و فتح قله‌های اقتصادی این است لذا در اين دوران نااميدی و ناميد کردن، بی‌حالی و بی ارادگی و تنبلی ممنوع است.

حجت الاسلام محمدی در پايان با بيان اينکه ام المسائل شهرستان اردل جاده و راه است بيان کرد: در اين دوران شهرستان اردل بعنوان عضوی از مجموعه عظيم ايران اسلامی بايد در همه عرصه‌ها بدرخشد و تکميل کننده پازل پيشرفت استان چهارمحال و بختياری و ايران اسلامی شود.

اتنتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۵۸:۳۱

15 Sep 2023