۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۵۵۰۶۵
شهردار فارسان:

شهر فارسان فاقد شهرک صنعتی است

شهردار فارسان گفت: متاسفانه شهر فارسان فاقد شهرک صنعتی است اما با این وجود شهر پویایی است.
شهر فارسان فاقد شهرک صنعتی است
مهدی امیریان در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در طول خدمتم همه تلاشم بر این بود که بتوانم با کمک همشهریان مبلمان شهری و کاستی‌ها و نیازهای شهر که مرتبط با شهرداری است را رفع کنیم.

وی در ادامه افزود: بازوی شهرداری‌ها تزریق منابع مالی است که اگر این منابع مالی به شهرداری‌ها تزریق نشود شهرداری نمی‌تواند کاری را انجام دهد.

امیریان بیان داشت: متاسفانه شهر فارسان فاقد شهرک صنعتی است اما با این وجود شهر پویایی است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مستمر توانستیم نرم‌افزار شرکت راپکو را در امور حسابداری شهرداری فارسان نصب و را اندازی کرده و یک بانک اطلاعاتی خوبی در این زمینه داشته باشیم.

امیریان در خصوص مبلمان شهری فارسان اذعان داشت: متاسفانه این شهر از مبلمان شهری ضعیفی برخوردار است که تلاش کرده ایم این وضعیت را بهتر کرده و به دنبال طرح‌ها جامع هستیم اما انجام آن‌ها طول می‌کشد و زمان نیاز دارد.

وی خاطر نشان کرد: این شهر برای آبیاری فضای سبز تنها با یک تانکر آب‌رسانی می‌کند.

امیریان عنوان کرد: زمین‌های سنگ‌شکن را با پیگیری‌های فراوان توانستیم به شهرداری برگردانیم و همچنین سایت دفع زباله که ۳۰ ساله بود را مجدد به شهرداری به مدت ۳۰ سال بازگرداندیم.

وی به برخی مشکلات دیگر شهر فارسان اشاره و تصریح کرد: نداشتن آمبولانس، ماشین جمع‌آوری زباله، لودر، بیل بکهو و تجهیزات از مشکلات این شهر است که خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر توانستیم دستگاه لجن کش، لودر، کامیون هیوندا، یک دستگاه خودرو سواری به سایت شهرداری اضافه کنیم و همچنین در بحث نیوجرسی ومیکسر و خلاطه هم ارتقاء داشتیم.


شهردار فارسان در مورد پارک بانوان گفت: با توجه به صحبت‌هایی که فرماندار فارسان داشته ایم مقرر شد مانند دیگر شهرستان‌ها از اعتبارات تملک پارک بانوان این مجموعه راه‌اندازی شود.

امیریان در خصوص واگذاری سی ان جی شهر فارسان گفت: سی ان جی هر شهر زمین از شهرداری و تجهیزات از شرکت نفت و قراردادی که در کل کشور وجود دارد سی ان جی اصلاً واگذار نمی‌شود و زمین از ماست و تأسیسات و تجهیزات از شرکت پخش است نه ما زمین را به آن‌ها می‌دهیم نه آن‌ها تجهیزات را به ما تنها اگر قصوری در رابطه با تأسیسات وجود داشته باشد ما باید پاسخگو باشیم و تجهیزات نصب‌شده نیاز به بررسی و بروز رسانی دارند.

امیریان در مورد بدهی‌های شهرداری فارسان گفت: شهرداری بدهی‌هایی دارد خصوصاً برق‌کاری میدان ۲۲ بهمن و آسفالت‌ریزی بسیاری معابر و خیابان‌ها و بسیاری از زیباسازی‌های شهری اما در مقابل بدهی‌هایی که داریم مطالبات فراوانی نیز داریم که بازگشت یکی از آن‌ها تنها ۱۰ میلیارد تومان است در بحث زیباسازی شهر می‌توان به خرید المان‌های شهری و همچنین المان نوروزی که همه خریداری‌شده‌اند اشاره داشت.

شهردار فارسان در مورد ساختمان شهرداری و پایانه مسافربری هم بیان داشت: در خصوص ساختمان شهرداری که طرح جامعی دارد و پیش‌بینی می‌کنیم ساختمان در جای دیگری قرار بگیرد و امسال کلنگ زنی را در این خصوص خواهیم داشت، در خصوص پایانه مسافربری کارهای فراوانی صورت گرفته و این پروژه در حال تکمیل، اتمام و بهره‌برداری می‌باشد و ساختمان و بلوار آن خرج فراوان داشته و امید است به‌زودی پایان یابد.

شهردار فارسان در خصوص مشاغل مزاحم و نیمه مزاحم شهر تصریح کرد: شهرداری ذخیره‌ای که دارد در خصوص زمین‌هایی است که به آن می‌رسد و فاز دوم فناوران راه اندازی خواهیم کرد تا این مشاغل مزاحم و نیمه مزاحم را به آنجا انتقال دهیم تا درمانگاه در آن منطقه با آسودگی کار خود را شروع و ادامه دهد.


انتهای پیام/۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۵۸:۰۶

9 Sep 2023