۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۵۵۰۶۲
امام جمعه موقت لردگان:

ازدواج نباید با چشم و هم‌چشمی شکل گیرد

امام جمعه موقت لردگان گفت: موضوع ازدواج متاسفانه خانواده‌ها را دچار تلاطم کرده است، فلسفه ازدواج در واقع تشکیل زندگی مشترک است و نباید با چشم و هم‌چشمی‌ها و تجملات، جلوی ازدواج‌های آسان و اسلامی گرفته شود.
ازدواج نباید با چشم و هم‌چشمی شکل گیرد
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت الاسلام شمس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لردگان با اشاره به موضوع ازدواج گفت: موضوع ازدواج متأسفانه خانواده‌ها را دچار تلاطم کرده است، فلسفه ازدواج در واقع تشکیل زندگی مشترک است و نباید با چشم و هم‌چشمی‌ها و تجملات، جلوی ازدواج‌های آسان و اسلامی گرفته شود.

وی تصریح کرد: دستور اسلام بر ازدواج ساده و آسان است و امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه (س) مصداق زوجی هستند که این امر مقدس را به بهترین شکل ممکن اجرا کردند.

حجت الاسلام شمس بر ساده سازی امر ازدواج در بین خانواده‌ها تاکید و اظهارکرد: اگر مردم عادت کنند که ازدواج‌ها را ساده و بی‌تشریفات برگزار کنند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

امام جمعه موقت لردگان گفت: مسئله اشتغال جوانان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، جوانان بیکار زیادی مراجعه می‌‎کنند که سرگردان هستند و ما شرمنده آنها هستیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: حماسه حضور میلیونی مردم در پیاده روی اربعین یکی از باشکوه‌ترین و بی نظیرترین تجمعات انسانی در جهان است، این حضورِ همراه با شور و معرفت نشانه عشق و علاقه نه تنها شیعیان جهان بلکه حتی سایر ادیان و مذاهب به بزرگترین مظلوم عالم و مولای آزادگان جهان است و ان شاء الله این حرکت جهانی، زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی و مقدمه ظهور امام زمان (عج) است.

شمس در پایان از موکبداران شهرستان لردگان که در ایام اربعین حسینی به زائرین خدمت رسانی کردند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام / ۶۳۰ ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۲۲:۱۲

8 Sep 2023