۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۵۴۸۰۵
امام جمعه شهر اردل:

نخبگان مومن و متعهد وارد صحنه انتخابات شوند

امام جمعه شهر اردل گفت:نخبگان مومن ، انقلابي و متخصص که در خود توانايي مي‌بينند و حرف براي گفتن دارند وارد صحنه شوند و خود را در معرض انتخاب قرار دهند.
نخبگان مومن و متعهد وارد صحنه انتخابات شوند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مجتبي محمدي  در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي  با يادآوري اينکه در آستانه فرارسيدن اربعين هستيم، اظهار داشت: پياده‌روي اربعين حسيني در دل دشمنان وحشت ايجاد مي‌کند و به همين خاطر بايد همه براي برگزاري اين حماسه جهاني تلاش کنيم.

محمدي افزود: تمام مردم بايد خود را براي برپايي هرچه باشکوه‌تر اين رويداد بين‌المللي آماده کنند، چرا که پياده‌روي اربعين قدرت دنياي اسلام را به رخ مستکبران عالم مي‌کشد و هر کسي در اين روزها بايد خودش را به خدمتگزار اربعين و زائران آن تبديل کند.

وي اظهار کرد:زيارت اربعين اعلام آمادگي براي ياري آخرين باقيمانده و ذخيره خدا بر روي زمين و بيعت و تجديد عهدي دوباره با خليفة‌الله، حضرت صاحب الزمان (عج) است تا به ايشان بگوييم که ما با شما همراه هستيم و با دشمنان شما همراهي و دوستي نداريم.


امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه ها با اشاره به شروع پيش ثبت نام انتخابات مجلس گفت:وظيفه اصلي و اساسي و بنيادي هر فرد علاقه مند به کشور تلاش در مشارکت حداکثري است.

حجت الاسلام محمدي افزود: نخبگان مومن و انقلابي و متخصص که در خود توانايي مي بينند و حرف براي گفتن دارند وارد صحنه شوند و خود را در معرض انتخاب قرار دهند،البته نيت الهي کنند شايد مهمتر از انتخاب شدن بيان گفتمان‌هاي متفاوت و ايجاد گفتمان‌هاي صحيح است که با حضور در صحنه رقم مي‌خورد.

وي با بيان اينکه  بايد نگاهمان نسبت به نماينده مجلس تغيير کند گفت:شان نماينده قانون گذاري و نظارت است ،نماينده مدير اجرايي نيست و نماينده اي که وعده اجرايي مي‌دهد شانش را نشناخته است و همچنين نماينده اي که در عزل و نصب دخالت کند نمي تواند به وظيفه نظارتي خود عمل کند.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۱۳:۲۰

11 Aug 2023