۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۵۴۶۷۲
امام جمعه شهر اردل:

دشمن از مکتب حسينی هراس دارد

امام جمعه شهر اردل گفت: دشمن از مکتب حسينی می‌ترسد چرا که مي‌داند اين مکتب راه عزت وسربلندي ملت ايران است.
دشمن از مکتب حسينی هراس دارد
حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهر اردل در گفت و گو با خبر نگار جهانبین نیوز ضمن تسليت فرا رسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني گغف:محرم فرا رسيد و مردم به صورت خودجوش به پيشواز عزاداري سرور شهيدان مي‌روند.

محمدي با اشاره به اينکه بايد فرهنگ عاشورا و کربلا بيشتر تقويت شود ادامه داد: اين فرهنگ مقابل تهاجم فرهنگي دشمنان ايستاده و نمي‌گذارد ايمان و عقيده مردم از بين برود و دشمنان نيز از همين مکتب و قيام امام حسين (ع) در هراس هستند.

وي با بيان اينکه دشمن سعي مي‌کند با فرهنگ غلط موجب گمراهي جوانان شود و با تبليغات گسترده در فضاي مجازي در صدد تخريب جوانان است گفت:  دشمن از مکتب حسيني مي ترسد چرا که مي داند اين مکتب راه عزت وسربلندي ملت ايران را در پيش دارد.

محمدي افزود: قيام امام حسين (ع) به خاطر امر به معروف بوده و در زماني که ما مورد تهاجم فرهنگي قرار گرفته‌ايم نبايد فراموش شود و دشمنان ما هميشه مي‌خواهند اين فرضيه الهي را از مردم بگيرند و جامعه انقلابي را به فساد بکشانند.

امام جمعه شهر اردل بیان کرد: انقلاب اسلامی با الگو گرفتن از مکتب حسینی به پیروزی رسید و ملت ایران با الگوگرفتن از نهضت حسینی(ع) در برابر ظلم و ستم ایستاده است.

محمدی، مکتب حسینی را مکتب حریّت و آزادگی دانست و افزود: چهره واقعی قیام امام حسین(ع)، ایستادگی در برابر درخواست های نابجا و ظالمانه بنی امیه و عدم بیعت با آنان بود که با قیام خود درس حریت، آزادی، مروّت و مردانگی به انسان ها داد.

وی با استناد به کلام امام حسین(ع) «ای پیروان شیطان اگر دین ندارید و از قیامت نمی هراسید در دنیای خود آزاده باشید»، توضیح داد: اگر بندگی خدا را نپذیرفته اید و معاد را باور ندارید، حداقل ارزش های انسانی را زیرپا نگذارید و به حجت های باطنی نشأت گرفته از عقل و فطرت، پایبند باشید.


انتهاي پيام/570ه
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۱۰:۱۹

26 Jul 2023