۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۵۴۴۱۵
مسئول تربیت‌بدنی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) خبر داد:

چهارمحال و بختیاری میزبان کوهنوردان بسیجی کشور

مسئول تربیت‌بدنی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) از میزبانی کوهنوردان بسیجی کشور در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
چهارمحال و بختیاری میزبان کوهنوردان بسیجی کشور
 احمد الله‌وردی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز به تشریح برنامه‌های ورزشی بسیج در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت و گفت: امسال برنامه‌های ورزشی بسیج از دهه کرامت با کوهپیمایی و همایش‌های پیاده‌روی در مرکز شهرستان‌ها، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران آغاز شد و با برنامه‌های ورزشی برادران در ایام هفته ایثار و مقاومت و پیروزی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه یافت.

وی افزود: امسال صعود به قله 4221 متری کلونچین به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و بزرگداشت یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم را نیز داشتیم.

الله‌وردی گفت: برنامه استعدادیابی فوتسال، والیبال، جودو و ... در سطح استان از دیگر برنامه‌های ورزشی بسیج بود که مسابقات قهرمانی بسیج استان در رشته کاراته، تکواندو، تیراندازی را هم اجرا کردیم.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی بسیج استان در رشته‌های ووشو، دومیدانی را هم در پیش داریم و لیگ فوتسال بسیج و محلات برای رده‌های سنی امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان را برنامه‌ریزی می‌کنیم که هدف از آن ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم و بسیجیان می‌باشد و نفرات برگزیده برای تیم مقاومت انتخاب و راهی مسابقات کشوری بسیج می‌شوند.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: مسابقات خواهران در رشته‌های کاراته، تکواندو، دومیدانی، ووشو و ... نیز در ایام آینده اجرا خواهد شد.

وی گفت: تیم کوهنوردی خواهران بسیجی استان چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب برای صعود به تهران اعزام می‌شوند و نفرات برگزیده مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی، کاراته و تکواندو برادران نیز در هفته آینده راهی همدان می‌گردند.

وی میزبانی از کوهنوردان منطقه 3 کشوری را از دیگر برنامه‌های ورزش بسیج دانست و گفت: میزبانی از تیم های کوهنوردی بسیج هفت استان شامل؛ ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمانشاه، همدان و چهارمحال و بختیاری را در نیمه دوم تیرماه بر عهده‌داریم تا به قله کلار صعود کنند.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۰۳:۱۸

2 Jul 2023