۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۵۴۲۲۳
با حضور مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛

رئیس جدید هیات دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری برگزار و مازیار شیریان به عنوان سکاندار جدید هیات دوچرخه سواری این استان انتخاب و معرفی شد.
رئیس جدید هیات دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری انتخاب شد
به گزارش جهانبین نیوز، مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان چهارمحال و بختیاری به ریاست رسول اسدی رئیس فدراسیون و با حضور موعود بنیادی فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

رسول اسدی در این مجمع اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری به عنوان بام ایران به لحاظ شرایط جغرافیایی و آب و هوایی مستعد رشته های ورزشی استقامتی مثل دوچرخه سواری است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری این استان را مستعد برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در بخش جاده و کوهستان دانست و افزود: برای میزبانی مسابقات از پتانسیل های موجود در چهارمحال و بختیاری بهره خواهیم برد.

اسدی دوچرخه سواری را پتانسیلی مناسب برای توسعه صنعت گردشگری و معرفی شهرها عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه رقابت‌های دوچرخه سواری در شهرها و جاده‌های نزدیک به شهرها برگزار می شود، می توان از این پتانسیل می توان برای توسعه صنعت گردشگری، فرهنگ، زیبایی، طبیعت و.... استان ها بهره برد.

وی با بیان اینکه ورزش دوچرخه سواری دارای رشته‌ها و بخش‌های متنوع است افزود: دوچرخه سواری دارای رشته‌های مختلف است و در سراسر کشور شمار زیادی از بانوان و آقایان در رده‌های سنی مشغول فعالیت در این رشته هستند.

در ادامه موعود بنیادی فرد_مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تدوین برنامه یکساله و تقویم ورزشی هیات توسط هیات دوچرخه سواری گفت: آموزش مربیان، داوران و کلاس های توجیهی در اولویت برنامه های هیات قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امیدواریم با جذب اسپانسر در این رشته ورزشی اتفاقات بسیار خوبی در دوچرخه سواری استان رقم بخورد.

بنیادی فرد تصریح کرد: با تلاش و همت می توانیم شاهد حضور ورزشکاران، مربیان و داوران این استان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

گفتنی است در این مجمع انتخاباتی مازیار شیریان با کسب ۱۹ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۴۴:۱۹

13 Jun 2023