۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۵۳۷۴۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

فعالیت گروه‌های جهادی قابل ستایش است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امکان کار اثربخش بدون روحیه جهادی وجود ندارد. 
فعالیت گروه‌های جهادی قابل ستایش است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به مناسبت فرارسیدن ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی، جمعی از گروه‌های جهادی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این دیدار، فعالیت گروه‌های جهادی را قابل ستایش دانست و گفت: هم حضور و هم نفس گرم و هم گزارش امیدبخش شما برای من خیلی زیبا بود که حاکی از امیدی است که در شما وجود دارد.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد خطاب به جهادگران حاضر در مراسم، اظهار کرد: با سرزندگی و شوق در عرصه هستید و خستگی هم در شما هیچ وقت راه پیدا نکرده و راه پیدا نخواهد کرد.

وی ادامه داد: شما هیچ وقت سرخورده نشده و هیچ وقت هم نخواهید شد و علی رغم نازیبایی‌هایی که در بعضی جاها می‌بینید و سختی‌هایی که با آن مواجه هستید و اموری که واقعاً دل را به درد می‌آورد، هیچکدام در شما سردی و سستی ایجاد نمی‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: با توجه به انگیزه قوی که در گروه‌های جهادی وجود دارد، هیچ چیز نمی‌تواند در آنها سستی ایجاد کند.

وی افزود: این انگیزه، حرکت و شوق که لازمه گروه‌های جهادی است و به لطف الهی این انگیزه و شوق و شتاب را در شما می‌بینم، واقعاً جای تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، جای جای این استان را جای کار و فعالیت جهادی دانست و با اشاره به محرومیت‌های زیاد در عرصه‌های جاده‌ای، آب شرب، صعب العبور بودن روستاها، مشکلات بهداشتی و فرهنگی و زیرساخت‌های آنها، اظهار کرد: حضور فعال گروه‌های جهادی در همه این عرصه‌ها جای تقدیر دارد و برگ برنده و بالندگی شماست.

وی با تأکید بر ضرورت پاسخگویی مسئولان به انتظارات گروه‌های جهادی، تکیه آنها بر امکانات محلی و کمک‌های خیران را توصیه کرد و با اشاره به روند فعالیت و خدمات شایان توجه جهاد سازندگی در اوایل پیروزی انقلاب با ابزار اولیه در نقاط مختلف محروم کشور، گفت: باید در خدمت مردم باشیم و برای آنها در انواع امکانات زندگی رفاه ایجاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امکان کار اثربخش بدون روحیه جهادی وجود ندارد.

وی کار فرهنگی در مدارس با همت گروه‌های جهادی را بسیار مهم دانست و خواستار ادامه این فعالیت‌ها به صورت تشکلی و منسجم شد و در پایان بر گسترش روحیه جهادی و فکر و فرهنگ جهادی در جامعه بخصوص مدارس تأکید.

انتهای پیام/۱۰۳۰ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۱۲:۳۲

9 May 2023