۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۵۳۷۲۱
مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

حمایت بیش از ۱۷ هزار حامی از فرزندان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۷ هزار و ۳۰۰ حامی از ۶ هزار و ۱۰۰ فرزند ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری حمایت می‌شود.
حمایت بیش از ۱۷ هزار حامی از فرزندان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
جاسم محمدی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که در مجموعه امداد اجرا می‌شود برای رسیدگی به حال محرومین و نیازمندان خصوصاً فرزندان ایتام و بچه‌های محسنین است.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه امداد در حال حاضر ۶ هزار و ۱۰۰ فرزند ایتام و محسنین داریم تصریح کرد: بچه‌های محسنین بچه‌هایی هستند که پدر دارند اما به هر دلیلی توانایی و کمک کردن به بچه‌ها را ندارد و الزاماً هم بد سرپرست نمی‌باشد.

محمدی ادامه داد: از شش هزار و ۱۰۰ فرزند امداد تا قبل از ماه مبارک رمضان ۱۷ هزار و ۳۰۰ حامی در داخل، خارج از استان و خارج از کشور حمایت می‌کردند.

وی تصریح کرد: یک حرکت بسیار خوبی در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد که با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و خصوصاً با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و حمایت از ایتام در سراسر کشور انجام گرفت که همین امر سال بسیار خوبی را در ماه مبارک رمضان رقم زد.

محمدی یادآور شد: هزار و ۵۰۰ حامی جدید به حامیان ما در استان اضافه شده است و امیدواریم بتوانیم از این فرصت در خدمت رسانی بهتر و مؤثر تر و سریع‌تر به جامعه هدف و خصوصاً به فرزندان اقدام کنیم.

وی اذعان داشت: آن‌هایی که آمادگی دارند و می‌خواهند حامی فرزندان ایتام و محسنین شوند می‌توانند به کمیته امداد و مرکز نیکوکاری مراجعه کنند و حتی اگر بخواهند راحت تر این اتفاق برای آنها بیافتد با مراجعه به سامانه اکرام می‌توانند ثبت نام کرده و از هر شهر و روستایی از استان خودمان به عنوان حامی از این فرزندان حمایت کنند.
محمدی افزود: کد دستوری *۸۸*۰۳۸# این ظرفیت را دارد که با اعلام آمادگی از این کد دستوری با همکاران کمیته امداد تماس گرفته و آنها هم به خیل عظیم حامیان اضافه شود.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد برای هر فرزندی شناسنامه‌ای را تهیه کرده که در این شناسنامه آن مشخصات کلی افراد سادات یا غیر سادات همچنین در چه منطقه و شهری زندگی می‌کنند و در انتها یک کد ۱۶ رقمه مختص هر کدام از این فرزندان است که حامی می‌تواند وقتی بخواهد پرداختی را انجام دهد به راحتی می‌تواند برای فرزند معنوی خود این عنایت را داشته باشد و به محض اینکه پرداختی انجام شده باشد یک پیامک برای خود فرد و یک پیامک برای مجموعه امداد می‌آید که در جریان قرار گیرد که چه خدماتی را دنبال کرده‌ایم.

محمدی در پایان اذعان داشت: میانگین پرداختی کمیته امداد به فرزندان ایتام در سال گذشته چیزی بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است که نرم میانگین آن در سراسر کشور نزدیک به ۸۰۰ هزار تومان است و برای بچه‌های محسنین نزدیک به ۸۰۰ هزار تومان است که میانگین آن در کشور ۵۰۰ هزار تومان است که امدواریم اتفاق خوبی رقم بخورد و از مجموع ۳۰۰ حامی سال گذشته جمعاً ۶۴ میلیارد تومان این ۱۷ هزار و ۳۰۰ حامی در سال ۱۴۰۱ به کمیته امداد و به این فرزندان کمک شده است.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۵۹:۲۹

7 May 2023