۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۵۳۷۱۸
رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری:

شهروندان قبل از خرید اینترنتی از اعتبار فروشگاه مجازی مطمئن شوند

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: شهروندان تا زمانی که از اعتبار سایت، پیج و یا کانال مورد نظر اطمینان حاصل نکردند اقدام به خرید نکنند.
شهروندان قبل از خرید اینترنتی از اعتبار فروشگاه مجازی مطمئن شوند
سرهنگ مرتضی عسگری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به لزوم استفاده با بصیرت از فضای مجازی اظهار کرد: در بررسی که از پرونده‌های تشکیل شده به عمل امد دلیل مراجعه بسیاری از شهروندان به پلیس فتا در این استان، گرفتار شدن در دام تبلیغ‌های اغواکننده بوده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از این افراد با دیدن کالایی با قیمت بسیار پایین در فضای مجازی وسوسه شده و مبالغی را پرداخت کرده‌ و جنسی دریافت نکردند.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: همه افرادی که قصد خرید انیترنتی دارند قدری تامل بیشتری داشته باشند و تا زمانی که از اعتبار سایت، پیج و یا کانال مورد نظر اطمینان حاصل نکردند اقدام به خرید نکنند.

عسگری تاکید کرد: شهروندان برای خرید از سایت، سایتی را انتخاب کنند که نماد اعتماد الکترونیک دارد چراکه این سایت‌ها درصورت بروز مشکل به دلیل تعهداتی که دارد سعی می‌کند جنس را به دست مشتری برساند.

وی افزود: خرید از صفحات اجتماعی یا از سایت‌های واسط مانند دیوار و شیپور امکان کلاهبرداری بیشتر است و لازم است مردم توجه داشته بانشد همانطور که ما از بازارهای روز خرید نمی‌کنیم باید برای خرید  و فروش در این سایت‌ها به‌صورت حضوری این اقدام صورت گیرد و در ازای فروش کالا پول حضوری دریافت و درصورت خرید نیز این اقدام بعد از دریافت کالا انجام شود.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری بیان داشت: پلیس به‌صورت 24 ساعته در خدمت شهروندان است و درصورت بروز مشکلی در این زمینه مردم می‌توانند با شماره 096380 تماس گرفته و هم از کمک پلیس برای مشاوره استفاده کنند و هم موارد کلاهبرداری را اعلام کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۰۰:۳۳

6 May 2023