۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۵۳۷۰۰

هماهنگي جبهه مقاومت عليه تل‌آويو و محاصره هرچه بيشتر اين رژيم

امام جمعه فارسان گفت: سفر آيت‌الله رئيسي به يک همسايه ديگر سرزمين‌هاي اشغالي، خبري بد براي رژيم موقت صهيونيستي در بُعد امنيتي و نظامي و به‌نوعي نشان‌دهنده تلاش ايران براي هماهنگي جبهه مقاومت يعني «تهران - حزب‌الله – دمشق» عليه تل‌آويو و محاصره هرچه بيشتر اين رژيم است.
هماهنگي جبهه مقاومت عليه تل‌آويو و محاصره هرچه بيشتر اين رژيم
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: فردا 15 شوال سال ۳ قمري سالگشت شهادت سيدالشهدا حضرت حمزه بن عبدالمطلب است. هم عموي پيامبر بود و چون هر دو از بانويي به نام ثُويبه شير خورده بودند برادر رضاعي هم بودند. بااينکه دو سال از رسول خدا بزرگ‌تر بود، ادب در مقابل حضرت را رعايت مي‌کرد و اگر از سن او سؤال مي‌کردند مي‌گفت سن من بيشتر است اما پيامبر از من بزرگ‌تر است.
 
وي افزود: وقتي حضرت حمزه اسلام وايمان خودش را اعلام کرد، سران قريش را به خاطر نيرومند شدن رسول خدا و مدافع قوي‌اي چون حمزه، وحشت گرفت و از طرح‏ها و نقشه‏هايي که عليه پيامبر و اسلام کشيده بودند منصرف شدند، حضرت حمزه با شجاعت کم‌نظيرش که دوست و دشمن به آن اذعان داشتند در دفاع از دين اسلام تا پايان زندگي شمشيرش را زمين نگذاشت. اهل‌بيت عليهم‌السلام در مقاطع مختلف به مناسبت از او تمجيد کرده‌اند.
 
  امام‌جمعه فارسان به سفر آيت‌الله رئيسي به سوريه اشاره داشت و بيان داشت: بعد از سفر حسين اميرعبداللهيان، وزير امور خارجه کشورمان به لبنان و حضور وي در چند صد متري مرز فلسطين اشغالي، حالا سفر آيت‌الله رئيسي به يک همسايه ديگر سرزمين‌هاي اشغالي، خبري بد براي رژيم موقت صهيونيستي در بُعد امنيتي و نظامي و به‌نوعي نشان‌دهنده تلاش ايران براي هماهنگي جبهه مقاومت يعني «تهران - حزب‌الله – دمشق» عليه تل‌آويو و محاصره هرچه بيشتر اين رژيم است.
 
وي تصريح کرد: حضور آقاي رئيسي در دمشق قطعاً به استحکام بيشتر روابط ۲ کشور در حوزه نظامي و هم‌چنين تقويت همکاري‌هاي سياسي جمهوري اسلامي ايران با سوريه منجر خواهد شد؛ کابوسي که خواب را از چشمان صهيونيست‌هاي غاصب خواهد گرفت. در بُعد اقتصادي اين سفر مي‌تواند گشايش‌ها و منافع زيادي براي اقتصاد ايران به ارمغان آورد.
 سوريه پس از پيروزي در جنگ، به دنبال بازسازي هرچه سريع‌تر ويرانه‌هاي برجاي‌مانده از يک دهه جنگ است و براي اين مهم نيازمند سرمايه‌گذاري‌هاي هنگفت خارجي و مشارکت شرکت‌هاي خارجي است.
 
ملک پور اظهار داشت: شرکت‌هاي توانمند ايراني در حوزه‌هاي مختلف مي‌توانند در روند بازسازي سوريه نقش اساسي داشته باشند و سفر جناب رئيس محترم جمهور هموار کننده اين مسير خواهد بود، چراکه در صورت تعلل دولت ايران، ديگر کشورهاي منطقه ابتکار عمل در اقتصاد سوريه را در دست خواهند گرفت.
 
وی به ترور آيت‌الله سليماني هم اشاره‌اي داشت و بيان داشت: ياد شهيد آيت‌الله سليماني اين روحاني خدوم و بافضيلت براي اسلام و مردم را که در بابلسر ترور شد را گرامي مي‌داريم. بسيار انسان وارسته و خدوم و مردمي بودند. ويژگي‌هاي خاصي داشتند. از خداي تعالي رفعت مقام و علو درجه مسألت مي‌نماييم، ترورهاي بابلسر، قم و سبزوار و سراوان نسبت به اشخاص عالم، طلبه و آمر به معروف و نظامي و انتظامي حاکي از فعال شدن آدمکش‌هاي مسلح توسط شبکه شيطان است که طبق معمول نقشه‌اي نقش بر آب است.
 
ملک پور افزود: شهيد خوش‌غيرت حميدرضا الداغي سبزواري که از دختران شل حجاب در مقابل بي‌غيرت‌هاي رذل هم چون ناموسش دفاع کرد نامش همچون عجميان و آرمان علي‌وردي و... جاودانه شد. اين سرزمين باوجود اين شيران عرصه پرسه برهنگان و بي‌غيرتان نخواهد شد.
 
وي تصريح کرد: شهادت ايشان خيلي چيزها را رو کرد برخي مدافعان سينه‌چاک اغتشاشات که به دنبال بي‌عفتي‌ و بي‌حيايي در جامعه بوند، باطن خود را به مردم نشان دهند. قضاوت درباره کسي که براي قاتل شهيد عجميان تعبير رضوان‌الله عليه و براي جوان غيرتمند سبزواري تعبير نفله و نا مستحق هرگونه مدح بکار مي‌برد، با مردم است تا خائنيني که در مسئوليت‌هاي دانشگاهي هستند براي مردم مشخص شوند.
 
ملک پور  گفت: حالا اگر در همين فيلمي که از چگونگي شهادت شهيد الداغي منتشر شد يکي از آن دو نفر اراذل کشته‌شده بود. امروز در کشور چه وضعي داشتيم تمام رسانه‌هاي داخلي و خارجي به ميدان مي‌آمدند تجمعات دانشجويي داشتيم- بيانيه اتحاديه اروپا ...

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۴۵:۵۰

5 May 2023