۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۵۳۶۹۸
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های حوزه سلامت در شهرستان سامان

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از کلنگ زنی و یا بهره برداری تعدادی از طرح‌های حوزه بهداشت، درمان و سلامت همزمان با ششمین روز از هفته سلامت در شهرستان سامان خبر داد.
افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های حوزه سلامت در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی احمدی در تشریح این خبر گفت: پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ کلنگ احداث ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت چم چنگ شهرستان سامان در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰ متر مربع به زمین زده شده و پیش بینی شده این ساختمان در دو طبقه احداث شود.

وی افزود: همچنین همزمان با هفته سلامت، یک دستگاه "آمبولانس اورژانس" و یک دستگاه "رادیوگرافی دندانپزشکی" به مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش هوره همراه با تجهیزات مورد نیاز تحویل گردید.

 احمدی اضافه کرد: افتتاح ۳ واحد اقامتی رفاهی ویژه کادر بهداشت و درمان در سوادجان نیز از دیگر طرح های حوزه سلامت در شهرستان سامان بود.

وی گفت: در پایان در آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، روزجهانی ماما و جشنواره جوانی جمعیت از برگزیدگان حوزه بهداشت شهرستان سامان با حضور مدیرکل امور اجتماعی استاندار، فرماندارسامان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۹:۵۳:۵۴

5 May 2023