۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۵۳۶۹۲
مدیر اجرایی کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی در شهرکرد خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی در شهرکرد

مدیر اجرایی کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی در شهرکرد از برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی در مرکز استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی در شهرکرد
مسلم محمودیان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز; اظهار کرد: کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی با هدف تربیت تیم و کادرسازی جهت تدوین تاریخ شفاهی چهارمحال و بختیاری از سوی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در روز نخست این کارگاه قاسم فتاحی و بابک زمانی‌پور از پژوهشگران و اساتید تاریخ چهارمحال و بختیاری مباحثی چون تاریخ شفاهی، بایدها و نبایدهای آن، تکنیک‌های انجام مصاحبه، نگاهی به تاریخ شفاهی معاصر ایران با تکیه بر موضوعات و سوژه‌های حماسی تاریخی استان را به صورت عملی و به ذکر مثال آموزش خواهند داد.

مدیر اجرایی کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی در شهرکرد ادامه داد: در دومین روز این کارگاه نیز مباحثی چون ملزومات تدوین و نگارش آثار تاریخ شفاهی و روش‌های تدوین آثار تاریخ شفاهی آموزش داده خواهد شد.

محمودیان با اشاره به شناسایی افراد جهت تدوین موضوعات مختلف تاریخ شفاهی در چهارمحال و بختیاری در این کارگاه، عنوان کرد: پس از برگزاری این کارگاه اردو یک روزه شرکت‌کنندگان به همراه مستندسازان روایت‌هایی از تکیه بختیاری‌ها، تکیه سیدالعراقین، تکیه بابا رکن الدین، آب انبار کازرونی و تکیه شهدا در تخت فولاد اصفهان ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی بیش از ۵۸ نفر از علاقه‌مندان به نگارش تاریخ شفاهی حضور دارند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۲۵:۰۲

4 May 2023