۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۵۳۶۳۹
امام جمعه شهر اردل:

پايه اصلي اقتصادي و توليد کارگران هستند

امام جمعه شهر اردل گفت: يکي از شروط تحقق شعار سال ارزش دادن به جامعه کارگري است چرا که پايه اصلي اقتصاد وتوليد کارگران هستند.
پايه اصلي اقتصادي و توليد کارگران هستند
حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن تبريک هفته کارگر و توجه به جايگاه و ارزش کار در جامعه  و نقش کارگران در عملياتی شدن شعار سال گفت: در شرايط بد اقتصادي تنها با تأکيد بر توليد داخلي مي‌توان از پس مشکلات و تحريم‌هاي اقتصادي عبور کرد که جامعه کار و کارگري مي‌تواند در اين امر مهم مؤثر باشد.

حجت الاسلام محمدي اظهار کرد:يکي از شروط تحقق شعار سال ارزش دادن به جامعه کارگري است چرا که پايه اصلي اقتصاد  وتوليد کارگران هستند.

محمدي به جايگاه کارگران از نظر دين اسلام، کلام امام راحل و رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: اين ديدگاه‌ها و تحقق آنها اوج ارزش‌گذاري اسلام و جايگاه اسلامي به قشر کارگر و دسترنج آنان است.

وي با بيان اينکه هفته کار و کارگر بهترين فرصت براي قدرداني از زحمات شبانه روزي اين قشر محسوب مي‌شود، خاطر نشان کرد: پايه و اساس رشد توليد کارگران هستند و ما نسبت به تمامي کارگران وظيفه‌مند هستيم تا علاوه بر سازماندهي آن‌ها، مشکلات و دغدغه‌هاي کارگران را مرتفع سازيم.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۳۸:۴۵

1 May 2023