۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۵۳۵۳۷
امام جمعه موقت شهر اردل؛

سبک زندگی ما نیاز به تحول اساسی دارد

حجت الاسلام سید صادق خطیب گفت:بعضی از عادت های غلط در بین مردم وجود دارد که با راه حل های جزئی برطرف نمی شود و نیاز به تحول اساسی دارد.
سبک زندگی ما نیاز به تحول اساسی دارد
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبین نیوز، حجت الاسلام   سيد صادق خطيب امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي  الهي  ضمن تبريک فرا رسيدن عيد سعيد فطر گفت: مومنان بايد با انسجام و شكوه در عيد رحمت و مغفرت و با همبستگي و وحدت براي حل مشكلات يكديگر تلاش كنند و اتحاد و همدلي خود را از دست ندهند.

خطيب افزود: دشمن در خواب نمي ديد انقلاب اسلامي به رهبري حضرت امام به پيروزي برسد، خدا را شاكريم امروز رهبري را در اختيار شخصيتي بزرگ داريم كه در دنيا بي نظير است، پس همگان بايد قدر نعمت ولايت و رهبري را به خوبي بدانيم.
 
امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با بيان اينکه در سبک زندگي نياز به تحول داريم گفت: بعضي از عادت هاي غلط همچون اصراف، تجمل گرايي و عدم تعصب در خصوص توليدات داخلي در بين مردم وجود دارد که با راه حل هاي جزئي برطرف نمي شود و نياز به تحول اساسي دارد.

وي با بيان اينکه فرهنگ پذيرش کالاي ايراني در بين بسياري از مردم ايران بسيار ضعيف است افزود:در اين زمينه همه باهم بايد نسبت به کالاي ايراني تعصب داشته باشيم تا بيکاري حل شود و توليد ملي رونق پيدا کند و گراني و رکود از بين برود. 

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۰۴:۴۴

21 Apr 2023