۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۵۳۴۶۱

محفل انس با قرآن نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان فارسان

محفل انس با قرآن نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان فارسان محفل انس با قرآن نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان فارسان به ميزباني سپاه فارسان با حضور قاريان کشوري برگزار شد.
محفل انس با قرآن نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز ، به مناسبت ايام پربرکت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن نيروهاي نظامي و انتظامي شهر فارسان به ميزباني سپاه در محل حسينيه الزهرا سپاه ناحيه فارسان برگزار شد.
 
عليرضا عربي فرمانده سپاه ناحيه فارسان، ضمن يادآوري اين نکته که ماه مبارک رمضان بهار قرآن است عنوان کرد: به فرموده نبي مکرم اسلام ابتداي اين ماه رحمت، ميانه‌اش مغفرت و پايانش آزادي از آتش جهنم است از اين‌رو همه مؤمنان بايد به نحو مطلوب از فيوضات ماه ميهماني خدا بهره‌مند شده و روح و روان خود را در پاکي اين ماه شستشو دهند.
 
 وي در ادامه گفت: وظيفه هر مؤمن است كه در ايام ماه مبارك رمضان ساعاتي از وقتش را براي تلاوت، حفظ و تفسير قرآن كريم اختصاص دهد، در غير اين صورت در تجارت با خداوند سبحان دچار خسران مي‌شود و چه زيباست كه انسان با خداوند متعال كه اجر و ثواب اعمال در اين ماه‌ها را چندين برابرقرارداده است تجارت و معامله كند.
 
در پايان اين برنامه پر نور و معنوي از حجت‌الاسلام احمد قاسمي استاد حوزه علميه که در ماه مبارک رمضان جهت انجام فعاليت‌هاي معنوي و تبليغي به شهرستان فارسان آمده و فعاليت‌هاي قابل‌توجهي در خصوص توسعه فرهنگ ديني و قرآني در شهرستان انجام داده توسط فرمانده سپاه ناحيه فارسان تجليل به عمل آمد.
 

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۰۴:۳۳

16 Apr 2023