۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۵۳۱۰۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:

دشمنان هر اتفاق کوچکی در کشور را به التهاب و اضطراب بین مردم تبدیل می‌کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان هر اتفاق کوچکی در کشور را به التهاب و اضطراب بین مردم تبدیل می‌کنند تا آن را به خط اغتشاشات متصل کند.
دشمنان هر اتفاق کوچکی در کشور را به التهاب و اضطراب بین مردم تبدیل می‌کنند
به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حیدری ظهر امروز در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: جناب ابوذر (ص)  نقش اطلاع‌رسانی و بصیرت‌افزایی را در دوران ابتدای ظهور اسلام برعهده داشت.

وی افزود: جنگ ترکیبی و هیبریدی به راه افتاده و دشمن در تلاش است تا نظام و انقلاب اسلامی را ناکارآمد نشان دهد از همین رو از همه توان خود در این خصوص استفاده می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بعد از انقلاب توطئه‌های فراوانی برای ایجاد شکاف در بین مردم و دولت‌ها ایجاد از سوی دشمن ایجاد شد.

حیدری عنوان کرد: یکی از مشکلات جدی چهارمحال و بختیاری آب بود، با روی کار آمدن دولت سیزدهم همه مصمم شدند تا مشکلات آبی را در استان‌ها برطرف کنند و به دنبال آن چالش آب در استان‌های خوزستان، کردستان، همدان و... حل شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پایه‌های توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ایی آب است و باید مشکلات آن برطرف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: راهبرد دشمن نا امید و مایوس کردن مردم است تا جایی که داشته‌های ایران را هم سانسور می‌کند.

حیدری بیان کرد: چهارمحال و بختیاری به یک کارگاه فعال تبدیل شده است و قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه‌های بزرگ آبرسانی و احداث جاده حضور پُررنگی دارد.

وی تاکید کرد: جشنواره ابوذر فرصت خوبی هم برای شناسایی ظرفت‌های موجود و هم رویش نیروهای بااستعداد و جدید است.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دشمنان هر اتفاق کوچکی در کشور را به التهاب و اضطراب بین مردم تبدیل می‌کنند تا آن را به خط اغتشاشات متصل کند.

حیدری تاکید کرد: وظیفه اصحاب رسانه تولید محتوی جذاب و اثرگذار است.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۶:۲۱:۲۷

7 Mar 2023