۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۵۳۰۹۳
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری:

پیوند عمیق مدیریت ترافیک با نظم و انضباط اجتماعی در شهرها

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: امروزه چگونگی مدیریت ترافیک، پیوندی عمیق با نظم و انضباط اجتماعی پیدا کرده است.
پیوند عمیق مدیریت ترافیک با نظم و انضباط اجتماعی در شهرها
 به گزارش جهانبین نیوز؛ سید محمد موسوی ظهر امروز در کمیته پیشگیری از سرقت چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های پایدار شهری توجه به موضوع ترافیک است.

وی افزود: امروزه چگونگی مدیریت ترافیک، پیوندی عمیق با نظم و انضباط اجتماعی پیدا کرده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در جوامع امروزی ترافیک به تدریج پدیدآورنده نوعی از هنجارها و ارزش‌ها در لایه‌های مختلف اجتماع شده است که این موضوع مسؤولان حوزه کنترل ترافیک شهری را بر آن داشته تا با بررسی و پالایش میزان تراکم ساخت و ساز، تصادفات و فضای باز شهری به نسبت جمعیت، ابعاد اجتماعی ترافیک را با ساخت پارکینگ‌های عمومی، بزرگراه‌ها و تقاطع‌های هم‌سطح و غیر هم‌سطح کنترل کنند.

موسوی عنوان کرد: در سطح شهر شهرکرد نیز طی سالیان گذشته شاهد رشد چشمگیر تردد خودرو در خیابان‌ها و معابر شهری و افزایش ساخت و ساز بوده‌ایم و همین امر می‌طلبد که مسؤولان شهری در دو حوزه شهرداری و مسکن و شهرسازی برای احداث پارکینگ در نقاط مختلف شهر و همچنین گسترش معابر و فضای عبور و مرور برنامه‌ای جامع و مدون را تهیه و به صورت هماهنگ و جهادی وارد عمل شوند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۲۳:۳۷

6 Mar 2023