۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۵۳۰۹۲
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

تعیین ضمانت اجرایی توسط شهرداری شهرکرد جهت احداث پارکینگ توسط مالکان مجتمع‌های مسکونی و تجاری

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری بر لزوم تعیین ضمانت اجرایی مناسب از سوی شهرداری جهت احداث پارکینگ توسط مالکان و سازندگان مجتمع‌های مسکونی و تجاری در شهر شهرکرد تأکید کرد.
تعیین ضمانت اجرایی توسط شهرداری شهرکرد جهت احداث پارکینگ توسط مالکان مجتمع‌های مسکونی و تجاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمدرضا بهرامی ظهر امروز در کمیته پیشگیری از سرقت چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طبق مقررات و اصول شهرسازی تأمین پارکینگ از ضروریات احداث ساختمان است و چنانچه شخص یا اشخاصی از این اصل تخطی کنند، شهرداری باید عوارض تأمین پارکینگ را اخذ و نسبت به صدور پایان‌کار اقدام کند.
 
 وی افزود: در حال حاضر اخذ جریمه از مالکان چندان عامل الزام‌آوری برای احداث پارکینگ به حساب نمی‌آید، لذا با توجه به توسعه روزافزون اماکن شهری و بار ترافیکی معابر می‌طلبد شهرداری‌ها از راهکارهای مؤثرتری جهت الزام مالکان به پیش‌بینی و احداث پارکینگ استفاده کنند.
 
 رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری ساخت پارکینگ‌های عمومی را در سطح شهر عامل بسیار مهمی در راستای کاهش میزان سرقت‌های مرتبط با خودرو عنوان کرد و ادامه داد: جدای از نقش مؤثر پارکینگ‌های عمومی در کاهش سطح ترافیک و روان‌سازی حمل و نقل احداث این اماکن در نقاط پُرتردد شهری می‌تواند موجب کاهش سطح آسیب‌های اجتماعی و بروز برخی جرائم به ویژه سرقت باشد.
 
 بهرامی با اشاره به وضعیت گستردگی شهر شهرکرد یکی از اصول خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان را رشد قاعده‌مند شهر دانست و گفت:  در طرح مسکن ملی شهرکرد اشخاصی متقاضی مسکن هستند که محل زندگی فعلی آنها در شهرستان‌ها و بخش‌های استان است و اگر به این موضوع ورود و نظارت جدی صورت نگیرد در آینده شاهد مهاجرت جمعیت از شهرها و روستاها به سمت مرکز استان و توسعه بی‌رویه فضای شهری شهرکرد خواهیم بود.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۱۹:۱۱

6 Mar 2023