۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۵۳۰۸۷
همزمان با روز درختکاري؛

عمليات کاشت 10 هزار اصله نهال در اردل آغاز شد

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل گفت: همزمان با روز درختکاري با حضور مسئولان استاني و شهرستاني عمليات کاشت 10 هزار اصله نهال در شهرستان اردل آغاز شد.
عمليات کاشت 10 هزار اصله نهال در اردل آغاز شد
مجتبي عيدي رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل در حاشيه اين آئين در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوزگفت: طي آييني با هماهنگي فضاي سبز شهرداري و با حضور مدير کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان چهارمحال وبختياري ،مدير عامل جمعيت هلال احمر استان چهارمحال و بختياري مسئولان استاني و شهرستاني، گروه‌‏هاي مردم‌نهاد،گروهاي جهادي و سازمان‌هاي مردم‌نهاد حامي محيط زيست 500 اصله نهال غيرمثمر در بوستان جاودانگي شهر اردل غرس شد.

عيدي با بيان اينکه در طول هفته منابع طبيعي 10 هزار اصله نهال در شهرستان اردل غرس مي شود گفت: همه ما بايد در راستاي ايجاد آينده اي درخشان براي کشور در حفظ و صيانت از منابع طبيعي کوشا باشيم و هر کدام از ما، يک نهال را براي سرسبزي کشور و استانمان بکاريم.

وي با تاکيد بر اينکه همه مردم منابع طبيعي را سرمايه ملي بدانند که متعلق به همه نسل‌هاست بيان کرد: از مردم عزيز درخواست داريم تا در حفظ پوشش سبز و منابع طبيعي ما را ياري کنند.
 
انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۴۵:۰۶

6 Mar 2023