۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۵۳۰۸۲
عضو شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ:

ابتدایی‌ترین خواسته مردم موگویی داشتن راه ارتباطی است

عضو شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ گفت: ابتدائی‌ترین و اولویت‌دار ترین خواسته مردم محروم منطقه موگویی داشتن راه ارتباطی می باشد.
ابتدایی‌ترین خواسته مردم موگویی داشتن راه ارتباطی است
وحید حبیبی در گفتگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: ابتدای‌ترین و اولویت دارترین خواسته مردم محروم منطقه موگویی داشتن راه ارتباطی می‌باشد.

وی تصریح کرد: در این مسیر مشکلات جاده‌ای فراوان و گل بودن راه‌ها، تردد را برای مردم غیر ممکن کرده، بسیاری از اهالی بدون آذوقه مانده و وسایل نقلیه در منطقه بزنوید متوقف شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسیر کوهرنگ به منطقه موگویی در فصل زمستان مسدود می‌شود تنها راه ارتباطی مردم این منطقه از مسیر بزنوید استان لرستان است، لذا اقدام فوری مسئولین ذیربط جهت مخلوط ریزی و شن ریزی در فصل تابستان سال آینده در این مسیر از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه مشکل مسکن روستایی بیداد می‌کند، گفت: به دلیل فقدان جاده مناسب، بالا بودن کرایه حمل مصالح ساختمانی و محرومیت مردم منطقه موگویی، احداث مسکن با مشکل جدی مواجه است.

حبیبی با اشاره به اینکه در اثر حوادث غیر مترقبه چند سال اخیر از جمله زلزله و سیل مردادماه و بارش سنگین برف و باران بسیاری از منازل قدیمی مردم آسیب دیده‌اند، افزود: این موضوع نیازمند مساعدت ویژه مسئولین امر در خصوص بهسازی و احداث مسکن محرومین است.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به حوزه منابع طبیعی منطقه موگویی، تصریح کرد: این منطقه دارای ۱۵ روستا می‌باشد که تنها رویشگاه کرفس کوهی و قارچ طبیعی بوده ولی متأسفانه بدلیل ریشه کنی و برداشت بی رویه و غیر اصولی افرادی خارج از منطقه در حال انقراض هستند.

حبیبی یادآور شد: به دلیل برداشت بی رویه چوب از جنگل جهت تهیه سوخت، گرمایش و همچنین فقدان شغل پایدار، متأسفانه سرعت تخریب جنگل بالا ست.

حبیبی با اشاره به مشکلات آموزشی دانش آموزان و فضای نامناسب آموزشی منطقه موگویی، خواستار رفع آنها توسط مسئولین ذیربط شد.
وی همچنین تاکید کرد: به دلیل مسدود بودن جاده امکان حمل و فراهم نمودن علوفه و نهاده‌های دامی میسر نمی‌باشد و بهره برداران بخش کشاورزی با مشکل مواجه هستند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۳۴:۱۲

5 Mar 2023