۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۵۳۰۶۴
رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری:

اجرای شبکه آبرسانی سد بیدکان در سال ۱۴۰۲ عملیاتی می‌شود

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد،سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور اجرای شبکه آبرسانی سد بیدکان، با اعتباری بالغ بر ۲۹۵ میلیارد تومان و قرارداد آن با قرارگاه خاتم الانبیا از محل تهاتر اموال و دارایی ها در سال ۱۴۰۲ اجرایی شود.
اجرای شبکه آبرسانی سد بیدکان در سال ۱۴۰۲ عملیاتی می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، احمد راستینه اظهار کرد: با توجه به پیگیری های مستمر سال ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ و مصوبات سفر رییس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری مقرر گردید به منظور اجرای شبکه آبرسانی سد بیدکان، با اعتباری بالغ بر  ۲۹۵ میلیارد تومان و قرارداد آن با قرارگاه خاتم الانبیا از محل تهاتر اموال و دارایی ها در سال ۱۴۰۲ اجرایی شود.

وی بیان داشت: با توجه به ظرفیت شیلات استان و وجود بیش از ۴۰۰ مزرعه پرورش ماهی و رتبه اول تولید ماهیان سردابی کشور توسط استان و همچنین تولید بیش از ۷۰ درصد از خوراک آبزیان کشور در استان چهارمحال و بختیاری اداره شیلات استان از لحاظ ساختار مدیریتی به اداره کل ارتقا یابد که وزیر محترم جهاد کشاورزی ضمن موافقت، دستور لازم را جهت پیگیری موضوع صادر کردند.

 راستینه خاطر نشان کرد : با توجه به آسیب دیدن قنوات استان در سیلاب اخیر با دستور وزیر مبلغ ۳۴ میلیارد تومان جهت کمک به بازسازی قنوات موافقت شد.

وی بیان داشت:  وزیر جهاد کشاورزی در خصوص کمک به شهرداری شهرکرد جهت اخذ تسهیلات برای تامین برخی از ماشین آلات همچون تراکتور جهت تقویت ارائه خدمات عمومی شهر، همچنین تسهیلات جهت ایجاد گلخانه شهرداری جهت تولید نهال گل و گیاه مورد نیاز شهرداری شهرکرد و همچنین تسهیلات لازم جهت جداسازی آب فضای سبز از آب شرب با استفاده از تسهیلات مدرن سازی آبیاری نوین، دستوراتی را وزیر محترم ابلاغ کردند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۲۰:۴۴:۵۸

4 Mar 2023